اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماز عیدسعید فطر در گلستان اقامه شد
نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور، صبح امروز در صحن مصلی وحدت گرگان به امامت آیت‌الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان اقامه شد.

 

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس؛ آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز  عید فطر  گرگان اظهار کرد:نماز عید فطر نشانه همدلی و همبستگی امت اسلامی است و در روز عید فطر میلیون‌ها مسلمان در صف واحد ایستاده و در برابر خدا با خشوع و سجود، می‌کنند و نماز می گذارند و این باعث خشم دشمنان است.
خطیب جمعه گرگان با بیان اینکه امروز و در این شرایط، نزدیک شدن دل های مسلمانان از مهمترین فرایض و حتی واجب‌تر از تکالیف دینی است، اظهار کرد:اگر مسلمانان دنیا باهم اتحاد داشتند، اینک در غزه چنین مصیبتی به وجود نمی آمد و اسرائیل جنایتکار نمی توانست دست به چنین جنایتی بزند.وی تصریح کرد:مگر تعداد مسلمانان در جهان کم است که این گونه به مقدسات ما بی احترامی شود؟ ما نباید بگذاریم دشمن چنین جرأتی به خود بدهد.نور مفیدی عنوان کرد:عید سعید فطر؛ عید دریافت پاداش از جانب خداوند متعال است و به آنها که اهل احسان بودند، ثواب داده می‌شود و آنها که احترام این ماه را نداشتند، زیان خواهند کرد؛ پس خوشا به حال کسانی که اهل رمضان و مهمان شایسته‌ای برای خداوند بودند.


http://www.caspiankhabar.com/95023



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96