اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پلمب ۱۹ واحد صنفی متخلف در گنبدکاووس
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله‌محور و پاکسازی نقاط آلوده شهری، تعداد ۴۶ متهم تحت‌تعقیب شناسایی و دستگیر شده و ۱۹ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، سرهنگ نادعلی صادقی در گرگان اظهارکرد:در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت محله‌محور و پاکسازی نقاط آلوده شهرستان، تعداد ۱۴ پاتوق در نقاط آلوده پاکسازی شد و در این راستا ۲۱ نفر خرده‌فروش موادمخدر و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
وی تصریح کرد:در همین راستا، تعداد ۴۶ متهم تحت‌تعقیب شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و ۱۹ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد:با تلاش‌های بی‌وقفه ماموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی، تعداد ۲۸ سارق سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات پلیس به ۶۱ فقره سرقت اعتراف کردند.
وی گفت:پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهر گنبدکاووس، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرارگرفت و ماموران کلانتری ۱۲ در تحقیقات گسترده خود موفق شدند دو سارق را شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کنند.صادقی بیان‌کرد:متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ارتکاب هفت فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کردند.


http://www.caspiankhabar.com/95038



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96