اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه موقت گرگان:

نمایندگان با وضع قوانین مرتبط مشکلات مردم را بر طرف کنند
امام جمعه موقت گرگان گفت: نمایندگان با وضع قوانین مرتبط در حوزه‌های اقتصادی و کشاورزی می‌توانند مشکلات، انتظارات و توقعات مردم را برطرف کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های  نماز جمعه  امروز گرگان اظهار کرد:حضرت محمد(ص) در آخرین جمعه از ماه شعبان خطاب به مردم فرمودند ماه خدا در حال روی آوردن به شما است.ماهی که رحمت، برکت و مغفرت الهی به همراه دارد.

وی افزود:پیامبر(ص) فرمود ماه رمضان از بین همه ماه‌های قمری بهتر و برتر است و حتی یک ساعت ماه رمضان از چند ساعات ماه دیگر بالاتر است.در این ماه همه بنده‌ها به مهمانی خداوند دعوت می‌شوند.

امام جمعه موقت گرگان ماه مبارک رمضان را ماه خود سازی انسان‌ها دانست و گفت:ماه رمضان فرصتی است که انسان به اعمال خود رسیدگی کند و آنچه که به عنوان ارزش اخلاقی شناخته شده است به آن توجه کند.

وی با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهد و امور ایثارگران، افزود:بنیاد شهید یکی از نهادهای انقلاب است که به دلیل ضرورت تشکیل شد و در سراسر کشور تمام خانواده‌های جانبازان، ایثارگران و شهدا را تحت حمایت خود قرار داده است.

لیوانی با اشاره به اینکه ۱۵ تا ۲۱ اسفند به عنوان هفته منابع طبیعی در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شده است، اظهار کرد:وجود پوشش گیاهی و درخت یکی از لازمه‌های چرخه حیات است و وجود آن باعث طراوت روح انسان می‌شود.

وی با بیان اینکه باید قدر طبیعت را بدانیم و از آن به عنوان یک میراث برای آیندگان نگهداری کنیم، برخی از درختان که وجودشان برای جنگل مضر است باید برداشته شوند چرا که انجام آن یک امر ضروری است.

امام جمعه موقت گرگان گفت:برخی از کشورها درآمد بسیار خوبی از طریق فروش و قطع درختان دارند و آنها برای انجام این کار اقدام به کاشت درخت می‌کنند تا در مواقع لازم آن را قطع کنند و بعد به درآمدزایی برسند.

وی در پایان با اشاره به مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، افزود:همان گونه که مردم در صورت نیاز به میدان آمدند و بار دیگر اعتماد کردند و رأی خود را به صندوق انداختند اکنون نوبت نمایندگان است که مسائل و مشکلات مردم را رصد و به آن رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت گرگان گفت:نماینده‌ای که مردم به آن اعتماد کردند و به آن رأی دادند امروز وظیفه دارد از حقوق آن دفاع کند و اگر قرار است در مواقع لازم حرف نزند بهتر است در منزل بنشیند.

وی با اشاره به اینکه فردی که تخصص ندارد، نباید داوطلب شود، خاطرنشان کرد:نمایندگان با وضع قوانین مرتبط در حوزه‌های اقتصادی و کشاورزی، می‌توانند مشکلات، انتظارات و توقعات مردم را برطرف کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94974



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

نماز جمعه


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96