اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عضو شورای شهر گرگان:

آسفالت معابر گرگان مورد رضایت شهروندان نیست
عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: آسفالت معابر سطح شهر گرگان مورد رضایت شهروندان نیست.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، ابوالفضل تجری صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:متأسفانه معابر سطح شهر گرگان مناسب و مورد رضایت شهروندان نیست.

وی افزود:مرمت روکش آسفالت شهر گرگان نباید در انتهای سال و در فصل سرما انجام شود، بلکه باید فعالیت همیشگی  شهرداری  باشد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت:وضعیت آسفالت شهر گرگان یکی از مطالبات مردمی شده است.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده کارخانه آسفالت شهرداری گرگان اظهار کرد:بر اساس استهلاک تجهیزات، این کارخانه چندین بار تعطیل شد که بر اساس مجوز شورای اسلامی شهر گرگان بازسازی در دستور کار قرار گرفت.

تجری افزود:همچنین جایگزینی سوخت این کارخانه معضلی بود که به شهردار انتقال داده شد.

مرمت آسفالت گرگان به دلیل شرایط جوی انجام نشد

شهردار گرگان در ادامه این گفت وگو اظهار کرد:از ابتدای اسفند ماه مقرر بود که مرمت آسفالت شهر گرگان را انجام دهیم اما با توجه به وضعیت جوی، این مهم میسر نشد.

محمدرضا سید النگی افزود:از روز گذشته مرمت آغاز شد و با توجه به شرایط آب و هوایی هفته جاری، اقدامات مرمت آسفالت بخشی از شهر گرگان انجام می‌شود.

وی گفت:امیدواریم بتوانیم قبل از عید نوروز مشکلات آسفالت سطح شهر لکه گیری شود.

شهردار گرگان افزود:معمولاً از تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری گرگان استفاده می‌کنیم که با بازسازی آن، آمادگی ارائه خدمت به شهروندان وجود دارد.

وی تاکید کرد:در طول سال مرمت را در شهر داریم اما با توجه به صدور مجوز حفاری در طول سال، موجب می‌شود آسفالت آسیب ببیند، در اسفند ماه این مجوزها صادر نمی‌شود و روکش آسفالت در این زمان انجام خواهد شد.

سید النگی گفت:۳۰ درصد وسعت شهر گرگان معابر هستند که سال‌ها استفاده شده و بر اساس حفاری‌ها از شکل ظاهری خوبی برخوردار نیست که در حال رفع این مشکل هستیم.


http://www.caspiankhabar.com/94970



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96