اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار مینودشت:

انصراف ۳۰ نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه شرق گلستان
رئیس حوزه انتخابیه شرق استان گلستان با اشاره به اینکه در بازه قانونی انصراف کاندیداها ۳۰ نفر از این عزیزان در این حوزه انصراف خود را ثبت کردند، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای اجرای انتخابات آماده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، فرامرز دیلم‌امروز ۹ اسفند در نشست مشترک ستادهای  انتخابات  شهرستان‌های شرق استان با استاندار گلستان با اشاره به اینکه فرآیند انتخابات با رمز"علی بن موسی‌الرضا"با دستور استاندار شروع شد، اظهار کرد:تا این لحظه تمامی برنامه ها طبق برنامه و جدول زمانی مشخص جلو رفته‌ایم.

وی با بیان اینکه بعضی اوقات در اجرای صحیح فرآیندها از پیش بینی ستاد انتخابات جلوتر هستیم، افزود:همه ما در هیئت اجرایی، هیئت نظارت و بازرسی به طور کامل آماده‌ایم تا به صورت آزمایشی هر لحظه‌ای دستور صادر شود فرایند اخذ رای را امروز و یا حتی فردا در هر شعبه دلخواه اجرایی کنیم.

فرماندار شهرستان  کلاله  با تاکید بر اینکه ما در شهرستان مینودشت یک حوزه فرعی به نام کوهسارات داریم، خاطرنشان کرد:در این حوزه فرعی نیز همه امور به صورت دقیق در حال اجراست و هیچ نگرانی وجود ندارد.

دیلم موضوع شروع به موقع زمان اخذ رای را یکی از مطالبات جدی از روسای شعبه و نمایندگان فرماندار دانست و ادامه داد:به صورت جدی و موکد پیگیر هستیم و گفته‌ایم که هیچ نقص و بهانه‌ای در این مورد پذیرفته نیست و باید تمامی شعب راس ساعت کار خود را آغاز کنند.

وی از انصراف ۳۰ نامزد در حوزه انتخابیه شرق استان در بازه قانونی مد نظر خبر داد و گفت:در حال حاضر ۳۴ نامزد در این حوزه انتخابیه در محدوده چهار شهرستان در حال رقابت هستند.

رئیس حوزه انتخابیه شرق استان گلستان با بیان اینکه ظرفیت‌های شهرستان بر اساس قانون جدید تبلیغات احصا و به اطلاع داوطلبان و روسای ستاد آنها رسیده است.


http://www.caspiankhabar.com/94958



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96