اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار علی آباد کتول خبرداد؛

فعالیت ۱۲۳ شعبه اخذ رای در علی آباد کتول
فرماندار شهرستان علی آباد کتول گفت: در علی آباد کتول ۱۲۳ شعبه آماده فعالیت خواهد بود که همه مقدمات آماده است تا یک انتخابات پرشور را برگزار کنیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، ابراهیم احمدی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:شهرستان علی آباد کتول همچون دیگر شهرهای استان و کشور آماده برگزاری  انتخابات  در ۱۱ اسفند است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان علی آباد شرایط خوبی و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ستادهای انتخاباتی شهرستان فراهم شده است، افزود:در شهرستان علی آباد کتول ۱۲۳ شعبه آماده فعالیت خواهد بود که همه مقدمات آماده است تا یک انتخابات خوب و پر شور را برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول ۱۱ اسفند را روز تجلی اراده مردم ایران دانست و گفت:مردم می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رأی بیایند و به نامزد مورد نظر خود رأی دهند.

وی یادآور شد:برای اینکه بتوانیم انتخابات را به خوبی برگزار کنیم سه مانور انتخاباتی در شهرستان برگزار شد و اکنون همه عوامل مربوطه آماده برگزاری انتخابات هستند.

احمدی اظهار کرد:مقام معظم رهبری در فرمایشاتی که داشتند حضور و مشارکت مردم در انتخابات را مساوی با ایجاد عزت و اقتدار ملی می‌دانند که این موضوع از حیث اجتماعی و سیاسی تأثیر بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد.

وی یادآور شد:برای هر اتفاقی در کشور این صندوق‌های رأی هستند که می‌تواند ملاک باشند.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول گفت:در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی ۱۰ ها انتخابات در کشور برگزار شد که این نشان دهنده این است که همه شئون کشور به دست مردم بوده است.

وی یادآور شد:انتخابات می‌تواند یک ملجا و یک موضوع بسیار مهم برای ایجاد فضای خوب و بهتر برای کشور باشد.


http://www.caspiankhabar.com/94952



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96