اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد:

جلوگیری از بروز اختلافات قومی و مذهبی در انتخابات/ افزایش دیدارهای مردمی راه حل رفع موانع
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم هیچ چیزی مشارکت پرشور مردم در انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: ورود به اختلافات قومی و مذهبی توطئه دشمن است و در قانون نیز جرم انگاری شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، حیدر آسیابی صبح امروز، ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نشست با جمعی از نخبگان و فرهیختگان قوم ترکمن استان ضمن بیان اینکه اقوام مختلف همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند در حفاظت از آن نیز مصمم هستند، اظهار کرد: اقوام گلستانی به ویژه ترکمن‌ها بارها وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم بیشتر از این که به قومیت و مذهب کاندیداها توجه داشته باشند باید به توصیه مقام معظم رهبری به دنبال انتخاب اصلح باشند، گفت: ورود به اختلافات قومی و مذهبی توطئه دشمن است و در قانون هم جرم انگاری شده است، نباید اجازه دهیم هیچ چیزی مشارکت پرشور مردم در  انتخابات  را تحت تاثیر قرار دهد.

رئیس کل  دادگستری  گلستان یکی از تاکیدات رئیس قوه قضاییه را افزایش دیدارهای مردمی با اقشار مختلف مردم دانست و افزود:در نشست با نخبگان از نظرات آنها برای رفع مشکلات بهره می‌بریم.

آسیابی درمورد نگرانی‌های موجود در بین مردم درباره کارخانه یُد استان، عنوان کرد:برای رفع دغدغه مردم منطقه هفته گذشته جلسه چند ساعته ای با حضور نمایندگان سازمان انرژی اتمی، سازمان محیط زیست و وزارت نیرو در دادگستری استان برگزار شد که متعاقب آن نماینده سازمان انرژی اتمی ایران به صراحت اعلام کرد بر اساس مستندات، نمونه برداری‌ها و آنالیزهایی که در مرکز نظام ایمنی هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران انجام شده است تا به امروز فعالیت این کارخانه آلودگی پرتوی نداشته است.

وی در ادامه اقدامات دادگستری استان برای توسعه اقتصادی را تشریح کرد و توضیح داد:رفع موانع حقوقی پتروشیمی استان و طرح گردشگری جزیره آشوراده، حل مشکل اسکله و بازارچه بندرترکمن، پیگیری موضوع خدمات دهی به روستاهای کاسه سد چایلی، صدور سند شهرک صنعتی پنج پیکر و حل و فصل سند ۱۵ هزار خانوار روستاهای نوار شمالی گلستان با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری، تنها بخشی از تلاش های مستمر دستگاه قضایی استان‌در ۲ سال گذشته بوده است.

 در این نشست امام جمعه آق قلا با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که اثبات کننده حمایت قاطع ملت ایران از انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: قدردان حضور مردم استان به ویژه قوم ترکمن در مراسم دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم.

آخوند عبدالحی میرزاعلی با بیان اینکه مردم ما هیچ زمان در دفاع از انقلاب و نظام کم نگذاشته‌اند، گفت:از همه نخبگان و فرهیختگان درخواست می‌کنم در روز ۱۱ اسفند مانند گذشته در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.


http://www.caspiankhabar.com/94940



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96