اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



برپایی ۱۵۱۵ شعبه أخذ رأی در استان گلستان؛ رقابت ۳۰۶ نامزد در انتخابات ۱۱ اسفند
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به برپایی ۱۵۱۵ شعبه أخذ رأی در استان، گفت: براساس تأییدات صورت گرفته ۳۰۶ نامزد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند ماه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت:براساس تأییدات صورت گرفته 306 نامزد در  انتخابات  دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند ماه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی اظهار کرد:3 نامزد برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان در استان تأیید شده‌اند که 15 روز فرصت تبلیغات رسمی و علنی را دارند. از اصحاب رسانه برای همراهی با فرایند 191 روزه انتخابات پیش‌رو تقدیر می‌کنم و ستاد انتخابات از آغاز تا به امروز در 161 جلسه مسئله انتخابات را دنبال کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد:در ابتدا شاهد پیش ثبت‌نام 959 نفر بودیم که در مرحله ثبت نام 581 داوطلب اقدام کردند.در 3 مرحله بررسی صلاحیت‌ها انجام شد که هیئت اجرایی 454 داوطلب را تأیید، هیئت نظارت از 517 پرونده، 313 نفر را تأیید و نهایتاً شورای نگهبان 559 پرونده را بررسی و 306 نفر را به عنوان نامزد معرفی کرد.

وی تصریح کرد:کمیته‌های سیاسی، فناوری اطلاعات، اطلاع‌رسانی، آموزش، حراست، حقوقی، مالی و پشتیبانی، مشارکت و روستایی به صورت فعالانه ستاد فعالیت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان گفت:تعداد 1515 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرها و روستاهای استان آرا مردم را دریافت می‌‌کنند که نسبت به دوره قبل رشد 9 درصدی داشته است.در دوره قبل انتخابات مجلس 235 نامزد مشارکت داشتند که این دوره به 306 نامزد ارتقا یافت.در این دوره انتخابات مجلس ما به ازای هر کرسی در استان 44 نامزد داریم و امیدواریم شاهد مشارکت پرشور مردم در این حماسه ملی باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/94930



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

انتخابات


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96