اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رییس ستاد انتخابات گلستان:

تخلفات مشهود و مستند در انتخابات با قاطعیت برخورد شود
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: با تخلفات مشهود و مستند با قاطعیت برخورد شود حتی اگر از سوی نمایندگان فعلی و داوطلب انتخابات باشد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سیدعلی مهاجر صبح سه شنبه در چهاردهمین جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرایم  انتخابات ی اظهار کرد:برگزاری انتخابات موفق و بدون چالش همراه با مشارکت حداکثری هدف همه ما بوده که مستلزم هم‌دلی، هماهنگی و تعامل همه دست‌اندرکاران دخیل در برگزاری انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه نباید تحت تأثیر حرف‌های حواشی و شایعات بی‌اساس و بدون سند قرار بگیریم، افزود:باید بر اساس تکلیف و قانون و مستندات عمل کنیم چرا که اگر در این ستاد تحت تأثیر افکار عمومی و شایعات قرار بگیریم نمی‌توانیم قضاوت درست داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت:از فرماندارانی که در برخورد با نمایندگان فعلی مجلس که داوطلب انتخاباتی هستند مراقبت لازم را دارند تا زمینه سو استفاده و شایعات نباشد تشکر و قدردانی می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت:لازم است با تخلفات مشهود و مستند با قاطعیت برخورد شود حتی اگر از سوی نمایندگان فعلی و داوطلب انتخابات باشد، در ستاد انتخابات نیز در صورت محرز شدن تخلف همان‌گونه که استاندار تاکید داشته‌اند، برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد:باید به یکدیگر اعتماد و باور داشته باشیم و در پیش‌گیری و هم‌چنین برخورد، مکمل یکدیگر باشیم و کنار هم قرار بگیریم تا مأموریت سخت و سنگین انتخابات را به خوبی پشت سر بگذاریم.


http://www.caspiankhabar.com/94925



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

انتخابات


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96