اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وصول ۱۲۹ میلیارد تومان معوقه‌های بانکی توسط دادگستری گلستان
رییس‌کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش دستگاه قضایی استان در ۱۰ ماه نخست امسال ۱۲۹ میلیارد و ۵۴ میلیون تومان معوقه بانکی وصول و به سیستم بانکی بازگشت.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، حیدر آسیابی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد:دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به اندازه‌ای که باید به مردم تبیین نشده است و همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین خدمات انقلاب را به نسل‌های جوان امروز و به مردم بیان کنیم.
وی ادامه داد:ما منکر مشکلات نیستیم اما دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات نظام قابل قیاس یا قبل از انقلاب اسلامی نیست.
رییس‌کل  دادگستری  گلستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:در ۱۰ ماه گذشته ۳۳۹ هزار و ۵۸۰ فقره پرونده وارد مجموعه قضایی استان شده است.
وی ادامه داد:در مجموع ۳۴۲ هزار و ۲۸۳ فقره مختومه شده است.
رییس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد:ماهانه حدود ۷۰ هزار نفر از دادگستری گلستان خدمات دریافت می‌کنند و در ارائه خدمت، گلستان استان برتر در زمینه خدمات قضایی است
آسیابی گفت:در این مدت ۱۲ پرونده قصاص با تلاش خیران و مسوولان قضایی استان منجر به رضایت و بخشش از قصاص شده است.

وی ادامه داد:میانگین رسیدگی پرونده‌ها در دستگاه قضایی استان در دادسراها ۴۹ روز، دادگاه‌های عمومی ۸۱ روز، تجدید نظر ۸۴ روز، دادگاه‌های انقلاب ۱۱۹ روز است.

رییس‌کل دادگستری گلستان تصریح کرد:در این مدت ۵ هزار و ۳۰۳ رای جایگزین حبس در استان صادر شده است.

آسیابی تاکید کرد:در این مدت در موضوع خلع ید اراضی ملی، ۷۵ هکتار جنگل، ۴۱۸ هکتار مرتع، ۲۳ هکتار سواحل خلع ید شده و برای ۲۹۹ هکتار از اراضی ملی سند به نفع دولت صادر شده است.

وی افزود:با تلاش کمیته وصول مطالبات بانکی در دادگستری استان ۱۲۹ میلیارد و ۵۴ میلیون تومان معوقات بانکی وصول و وارد چرخه بانکی شده است.

رییس کل دادگستری استان گفت:در این مدت از ورشکستگی ۳۹ واحد تولیدی با یک هزار و ۷۳۲ کارگر جلوگیری و ۵۷ واحد تولیدی با ۶۷۷ کارگر نیز احیا و وارد چرخه تولید شد.


http://www.caspiankhabar.com/94920



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

دادگستری


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96