اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستگیری یک کارچاق‌کن در استان گلستان
رئیس کل دادگستری استان گلستان، گفت: با رصدهای اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان یک کارچاق‌کن شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  دادگستری  گلستان، حیدر آسیابی، اظهار داشت:این فرد با این ادعا که به واسطه نفوذ می‌تواند بر رای صادر شده در پرونده‌ها اثر بگذارد، از قربانیان خود کلاهبرداری می‌کرد.

وی افزود:متهم با این ادعای واهی فقط در یک مورد یک دستگاه خوروی سواری و 7 سکه طلا از قربانی گرفته بود که شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به این که افراد پس از تحویل پول به این کارچاق‌کن، متوجه شدند فریب خورده‌اند، افزود:بررسی‌ها و تحقیقات نشان داد این فرد با هیچ فردی در دادگستری ارتباط ندارد و قربانیان به علت وضعیت مالی خوب این فرد به او اعتماد کردند و اموال خود را از دست دادند.

آسیابی به مردم توصیه کرد:پرونده‌های خود را از مسیرهای قانونی دنبال کنند و با وعده‌های واهی کارچاق‌کن‌ها، وقت و مال خود را هدر ندهند.

وی گفت:مردم می‌توانند در تماس با شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز با گزارش‌های خود درباره کارچاق‌کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه به دادگستری برای شناسایی آنان کمک کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94910



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96