اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آیت الله نور مفیدی عملکرد دادگستری گلستان را رضایت بخش دانست
آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه عملکرد دادگستری استان را رضایت بخش دانست.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان در این دیدار که شامگاه یکشنبه اول بهمن در گرگان انجام شد گفت:با وجود سختی و حساسیت کار در دستگاه قضا، عملکرد  دادگستری  گلستان رضایت بخش است و شاهد اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلف در استان بودیم.

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عوامل وقوع جرم در جامعه گفت:ضعف ایمان، مسائل اقتصادی و فضای مجازی سه عوامل بسترساز وقوع جرم است.

آیت الله نورمفیدی گفت:حمایت از کودکان خانواده‌های فروپاشیده و کودکان کار از مواردی است که باید همه دستگاه‌ها به میدان بیایند و تلاش کنند.

اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه هم در این دیدار گفت:در شورای عالی پیشگیری از جرم اقدامات زیادی در دست کار داریم که پیشگیری از تصادفات از جمله این اقدامات است.

جهانگیر با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در همه استان‌ها گفت:در دبیرخانه این ستاد با رصد به موقع اخبار و اطلاعات تلاش می‌کنیم بستر امنی برای تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌ها فراهم شود و از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدا‌ها استفاده نشود.

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان هم در دیدار با اشاره به افتتاح مجتمع شوق زندگی در استان گفت:گلستان چهارمین استان کشور است که این مجتمع در آن راه اندازی شده است و کودکان آسیب پذیر از محور‌های اصلی فعالیت این مجتمع هستند.

آسیابی افزود:در این مرکز با مشارکت دستگاه‌های مرتبط و همراهی خیران به دنبال خرد جمعی برای کاهش آسیب‌های حوزه کودکان و زنان آسیب دیده هستیم.


http://www.caspiankhabar.com/94896



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96