اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خلاصه طرح‌ها و اعتبارات مصوب سفر اول و دوم رئیس جمهور به گلستان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تعداد کل مصوبات در سفر اول و دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را ۲۴۸ مصوبه برشمرد و افزود: تقریبا نیمی از مصوبات سفر اول در دو سال گذشته محقق شده که مابقی پس از دریافت مصوبات از سفردوم در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش کاسصپین خبر به نقل از ایسنا، سید محمد دهنوی عصر امروز ۹ دی در شورای اداری استان با تقدیر از همت و تلاش‌های مجدانه همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی و نهادها در جریان سفر رئیس جمهور، اظهار کرد:البته تقدیر اصلی متعلق به مردم عزیز است که با استقبال پرشور بار دیگر از دولت قدرشناسی کردند.
وی در ادامه به توضیح خلاصه طرح‌ها و اعتبارات مصوب سفر اول و دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان پرداخت و اظهارکرد:تعداد مصوبه ها در سفر اول ۱۱۸ و در سفر دوم ۱۳۰ بود که درمجموع ۲۴۸ مصوبه در این دو سفر در دستور کار قرار گرفت که لازم به ذکر است تقریبا نیمی از مصوبات سفر اول یعنی تعداد ۴۲ مصوبه تحقق یافته است.
وی تعداد طرح ها و مصوبات عمرانی در سفر اول را ۱۲ هزار و ۳۴۸ طرح برشمرد و افزود:تعداد طرح های مححق شده در این حوزه و در دو سال اخیر ۴ هزار و ۲۲۲ طرح بوده که تعداد مصوبات در سفر دوم و در همین حوزه به تعداد ۱۳ هزار و ۴۵۱ مصوبه افزایش پیدا کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به ۷۴۰ میلیارد تومان  تسهیلات  قرض الحسنه در سفر اول، افزود:تسهیلات قرض الحسنه محقق شده در این سفر یک هزارو ۲۲۴ میلیارد تومان بوده که در سفر دوم بودجه مصوب به ۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

دهنوی تسهیلات بانکی مصوب در سفر اول و در بخش رونق تولید و اشتفال را ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و توضیح داد:از این مبلغ ۴هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان محقق شده و در سفر دوم برای همین بخش ۸۶۰۰۰ میلیارد تسهیلات بانکی مصوب شده است.

وی در ادامه به تسهیلات مصوب در سفر اول و در حوزه ازدواج به مبلغ ۱۷۵۴ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت:ما در دو سال اخیر مبلغی برابر با ۲۲۳ میلیارد تومان در این حوزه تسهیلات بانکی اختصاص داده ایم که مبلغ مصوب در حوزه ازدواج در سفر دوم هیئت دولت به ۲۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.


http://www.caspiankhabar.com/94864



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96