اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند گنبدکاووسی شناسایی شد
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از شناسایی عامل برداشت غیرمجاز به مبلغ ۷۸۰ میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادعلی صادقی گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت مبلغ ۷۸۰ میلیون ریال از حساب وی به صورت اینترنتی و غیرمجاز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران  پلیس فتا  قرار گرفت.

وی افزود:این شهروند در اظهارات خود عنوان کرد جهت ثبت نام سهام عدالت با جستجو در گوگل به یک سایت جعلی هدایت و بدون توجه به نکات امنیتی، اطلاعات حسابش را وارد نموده است که در نهایت برداشت اینترنتی غیرمجاز از حسابش صورت گرفته است.

سرهنگ صادقی گفت:ماموران پلیس فتا  گنبد کاووس با اقدامات فنی و سایبری وجه مذکور را ردگیری و صاحب حسابی را که وجه به آن انتقال یافته بود را شناسایی و حساب وی را مسدود و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به امکان طراحی صفحات مشابه درگاه‌های اصلی پرداخت توسط سارقان در فضای مجازی و کلاهبرداری، از شهروندان خواست هرگز به پیام‌های ارسالی از سوی لینک‌های ناشناس و مشکوک در فضای سایبر، اعتماد نکرده و این لینک‌ها را باز نکنند و برنامه‌های خود را از سایت‌های معتبر دانلود کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94855



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96