اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اینترنت پرسرعت ارمغان سفر دولت به روستاهای گلستان/ ارتقای کیفی واگن‌های قطار گرگان - تهران
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در آستانه سفر هیئت دولت به گلستان نوید خبرهایی خوب به مردم استان گرگان داد و افزود: رونق، توسعه و رسیدگی به مطالبات مردمی استان از جمله اهداف مهمی است که در دستور کار مسئولین گلستان قرار دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، غلامرضا منتظری صبح امروز ۲۹ آذر در آستانه سفر«دکتر ابراهیم رئیسی»رئیس جمهور به استان گلستان با بیان اینکه زمینه اینترنت پرسرعت در روستاها سبب بهره‌مندی دانش‌آموزان از آموزش الکترونیک«شاد»و همچنین دسترسی راحت به خدمات آنلاین می‌شود، اظهار کرد:دسترسی روستاهای جلین سفلی، معصوم آباد و چهارچنار گرگان به اینترنت پرسرعت برقرار شد.

وی در حوزه ورزشی به پیگیری مرمت و بازسازی سالن اسکواش گرگان اشاره کرد و گفت:ما همچنین در حوزه  فرهنگی  با اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال ساخت تالار فرهنگی گرگان را دستور کار داریم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه یکی از مطالبات دانشجویی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اختصاص خوابگاه‌های متأهلی برای دانشجویان این دانشگاه است، توضیح داد:با اقدامات صورت گرفته در این زمینه خوابگاه‌های متأهلی این دانشگاه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

منتظری مشکلات مردم گرگان در بحث آب و فاضلاب را مهم برشمرد و توضیح داد:در این راستا و با پیگیری‌های صورت گرفته و اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق وزارت نیرو مشکل آب و فاضلاب بیش از ۲۰ هزار شهروند گرگانی مرتفع شد.

وی تکمیل تجهیزات بیمارستانی را یکی از اقدامات با اهمیت عنوان کرد و گفت:با توجه به نیاز بیمارستان حکیم جرجانی و پیگیری‌های رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور خرید دستگاه MRI برای بیمارستان حکیم جرجانی انجام شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در پایان و در حوزه حمل و نقل به پیگیری وضعیت قطار گرگان به تهران و بالعکس اشاره کرد و گفت:پیگیری افزایش کیفیت واگن‌های قطار گرگان-تهران از طریق وزیر راه و شهرسازی صورت پذیرفت و در دستور کار قرار گرفت.

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به منظور بهره‌برداری از پروژه‌های مصوب سفر اول بر اساس برنامه قبلی در ۳۰ آذر ماه و همزمان با شب یلدا به گلستان سفر می‌کند.


http://www.caspiankhabar.com/94854



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96