اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دلیل لغو ۲ پرواز فرودگاه شهدای گرگان چه بود؟
مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان دلیل لغو ۲ پرواز فرودگاه شهدای گرگان در روز سه‌شنبه ۱۶ آبان را تشریح کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، علی متانت صبح چهارشنبه، ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح دلیل لغو ۲ پرواز  فرودگاه  بین‌المللی شهدای گرگان پرداخت و اظهار کرد:روز گذشته«سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲»پرواز شرکت هواپیمایی پویا مسیر تهران-گرگان-مشهد-گرگان-تهران کنسل شد که در همین زمینه از مسافران عذرخواهی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طبق اعلام شرکت هواپیمایی پویا، پرواز فوق به علت بدی آب و هوا لغو شده است، ادامه داد:با توجه به شرایط نامساعد جوی، مسافران استان گلستان می‌توانند جهت اطلاع از وضعیت پروازها با شماره تلفن‌های ۱۹۹، ۰۱۷۳۱۲۲۸۰۲۰ و ۰۱۷۳۱۲۲۸۰۳۰ اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان تماس حاصل نموده و پیش از سفر از وضعیت پروازها مطلع شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با تأکید بر اینکه هموطنان از هرگونه گمانه‌زنی و انتشار شایعات به شدت بپرهیزند، خاطرنشان کرد:هرگونه موضوعی از طریق روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان به اطلاع عموم هموطنان می‌رسد.

در پی صدور هشدار سطح نارنجی«شماره ۹»سازمان هواشناسی و تغییر شرایط جوی از ظهر روز گذشته در اقصی نقاط گلستان، بیشتر مناطق شرق استان به ویژه مناطق مشترک گلستان با استان‌های سمنان و خراسان شمالی، تحت تأثیر این سامانه قرار گرفته است.

با توجه به شدت  بارش ‌ها در منطقه شرق استان به ویژه در پارک ملی گلستان، به دلیل طغیان رودخانه‌ها و بالا آمدن سطح آب تا مسیرهای مواصلاتی، تا اطلاع ثانوی تردد در محور گالیکش به پارک ملی گلستان ممنوع است و در منطقه اولنگ رامیان انسداد موقتی مسیر گزارش شد که با اقدامات انجام شده، در کمتر از یک ساعت مسیر بازگشایی و هم اکنون تردد جریان دارد.

در برخی مناطق کوهستانی نیز برای مدت کوتاهی مسدودی مسیر گزارش گردید که رفع انسداد شد و در حال حاضر تردد در مسیر جاده حسین آباد کالپوش برای پیشگیری از وقوع حادثه ممنوع است.

رگبار، رعد و برق، بارش برف در قلل مرتفع، پدیده مه، وزش باد نسبتاً شدید و گاهاً شدید، کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما از مخاطرات پیش‌بینی شده فعالیت این سامانه است که موجب آبگرفتگی برخی معابر، برخورد صاعقه، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اختلال در تردد جاده‌ای و احتمال آسیب به ابینه با استحکام ضعیف خواهد شد.

متلاطم شدن دریا و وزش باد نسبتاً شدید با سرعت بیش از ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی تا شمال غربی از مخاطرات دریایی این سامانه بوده و صدمه به ماهیان در قفس، قایق‌های کوچک تفریحی و مسافری و پاره‌شدن تورهای صیادی دور از انتظار نیست.


http://www.caspiankhabar.com/94803



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96