اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تعدادی داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان به 54 نفر رسید
رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت که در پایان سومین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس، 54 گلستانی، ثبت نام خود را قطعی کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، سیدعلی مهاجر شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:در پایان روز سوم نام نویسی از داوطلبان انتخابات  مجلس شورای اسلامی ، تاکنون 54 نفر در گلستان ثبت نام خود را نهایی کردند.

رئیس  ستاد انتخابات  گلستان افزود:از 959 نفر که در گلستان پیش ثبت نام کرده بودند برای ۶۰۹ نفر از آن ها کد رهگیری صادر شده است و امکان ثبت نام نهایی و بارگذاری مدارک را در این مرحله دارند.

وی بیان کرد:داوطلبان در هنگام ثبت نام باید تاییدیه پنج ساله آموزشی پژوهشی و مدیریتی خود را در سامانه جامع بارگذاری کنند و این امر مستلزم نامه‌نگاری و درخواست کتبی خود نامزد، به معاونت توسعه و منابع انسانی سازمان مطبوع است.

مهاجر ادامه داد:هم‌چنین با توجه به قانون شفافیت مالی در این دوره از انتخابات تمامی متقاضیان در هنگام ثبت نام باید برگه گواهی معرفی ثبت حساب غیرتجاری را در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت:با تاکیدات رئیس ستاد انتخابات کشور و دستورالعمل‌های ابلاغی زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نشده و هم‌چنین پس از ثبت نهایی مدارک امکان ویرایش نیز وجود ندارد.

وی افزود:از تمامی متقاضیان تایید شده در مرحله پیش ثبت نام می‌خواهیم زمان ثبت نام خود را به آخرین روز مهلت تعیین شده موکول نکرده و با نهایی کردن مدارک در پنجره واحد وزارتکشور حضور یا عدم حضور خود را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94752



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96