اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:

افتتاح ۹ پروژه ورزشی گلستان همزمان با سفر رئیس جمهور
مدیرکل ورزش وجوانان گلستان از افتتاح ۹ پروژه مهم ورزشی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، قاسمعلی برزمینی امروز یکشنبه ۲۳ مهرماه در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش، در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد:تشکیل کمیته تربیت بدنی و ورزش به عنوان بالاترین رکن ورزش در شهرستان‌ها و بخش‌ها به ریاست فرمانداران و بخشداران بوده که باید همه دست اندرکاران نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه بی‌شک تعامل و همکاری لازمه توسعه، عمران و آبادانی است، ادامه داد:تعامل رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و بخش‌ها با هیئت‌های استان برای انتصاب رؤسای هیئت‌های ورزشی باید در دستور کار قرار گیرد و اعلان عمومی نرخ اماکن ورزشی از طریق نصب پوستر یا بنر در اماکن ورزشی اطلاع رسانی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به سفر قریب الوقوع«دکتر ابراهیم رئیسی»رئیس جمهور به استان در آینده‌ای نزدیک، افزود:با تلاش‌های صورت گرفته ۹ پروژه ورزشی در اقصی نقاط استان تکمیل و همزمان با سفر دوم رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری خواهد رسید.

وی برگزاری منظم ستاد ساماندهی شهرستان‌ها و توجه به بیمه ورزشی ورزشکاران را از اولویت‌ها دانست و خاطرنشان کرد:هیأت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها تلاش کنند تا آمار ورزشکاران سازمان یافته افزایش یابد و اینکه هیچ ورزشکاری بدون بیمه ورزشی در اماکن ورزشی حاضر نشود.

برزمینی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ارسال گزارش عملکرد ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و بخش‌ها به اداره کل را تسهیل و تسریع دهنده خدمت رسانی عنوان کرد و گفت:رؤسای ادارات نسبت به بازدید مستمر از اماکن ورزشی، پیگیری اخذ مجوز فعالیت باشگاه‌ها و جلوگیری از فعالیت پنهانی باشگاه‌های خانگی احساس مسئولیت داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه احترام به باورهای دینی و رعایت اصول اخلاقی نخستین گام در ورزش پهلوانی و قهرمانی است، اضافه کرد:حضور بانوان در تمرین یا مسابقات آقایان‌و بالعکس ممنوع بوده و اگر مجوزهای مربوطه از شورای تأمین شهرستان‌ها اخذ گردد، بلامانع است.

این مقام مسئول برگزاری ورزش صبحگاهی در روز اول هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مسئولین ارشد شهرستان‌ها و بخش‌ها را یکی از مهمترین برنامه‌ها در دعوت از آحاد مختلف مردم و فرهنگ‌سازی برای پرداختن به ورزش همگانی برشمرد و تصریح کرد:با توجه به ظرفیت شهرستان‌ها و علاقمندی جوانان به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، باید طوری برنامه‌ریزی شود تا تعداد تشکل‌ها و سمن‌های مردم نهاد افزایش یابد.


http://www.caspiankhabar.com/94750



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96