اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دمای هوای گلستان ۱۲ درجه خنک‌تر می‌شود
رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی گلستان گفت: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌ها و تصاویر ماهواره‌ای، دمای هوای این استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری بین ۱۰ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد داشت.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، محمود محمدقلی‌پور اظهار کرد:همچنین براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی وضع هوا، امروز با عبور موج کوتاه گاهی افزایش ابر و بارش ملایم پراکنده و در برخی نقاط مه آلود پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد:پس از این موج، تا دوشنبه شب جوی به نسبت پایدار همراه با روند افزایشی دما مورد انتظار است.

وی اظهار کرد:تا فردا شرایط هوا پایدار خواهد بود و جو آرام با تقویت جریانات جنوبی سبب افزایش نسبی دمای هوا خواهد شد و شاهد ثبت دمای هوا بین ۳۰ تا ۳۵ درجه خواهیم بود.

رییس اداره پیش‌بینی  هواشناسی  گلستان گفت:از فردا شب امواج سامانه ناپایدار وارد استان خواهد شد و شاهد دگرگونی هوا، افزایش ابر و بارش پراکنده باران خواهیم بود.

وی یادآور شد:موج اصلی بامداد سه‌شنبه وارد استان می‌شود و تا ظهر چهارشنبه بخشی زیادی از آن از استان خارج خواهد شد.

وی ادامه داد:فعالیت این سامانه ناپایدار سبب بارش موثر در اغلب مناطق استان به ویژه غرب و جنوب غربی و نیز کوهپایه خواهد شد.
 

محمدقلی‌پور اضافه کرد:فعالیت بعدی این سامانه ناپایدار، عصر و شب پنجشنبه به صورت بارش پراکنده باران در نواحی کوهستانی پیش‌بینی شده و در میان دشت نیز شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود.

وی بیان کرد:با عبور این سامانه از ظهر جمعه، جو استان آرام خواهد شد.

محمدقلی‌پور افزود:میزان بارش این سامانه ناپایدار در جنوب غرب استان به ویژه در کردکوی و بندرگز و مناطق کوهپایه‌ای، بین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر پیش‌بینی می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/94748



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

هواشناسی


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96