اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس اداره اوقاف گرگان:

۷ وقف جدید در گرگان انجام شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان از ثبت ۷ وقف جدید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حجت الاسلام امین قرایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:از هفته وقف سال گذشته تاکنون ۷ وقف جدید صورت گرفت که از این تعداد دو وقف مربوط به امسال است.

وی با اشاره به اینکه از دو وقف انجام شده یکی برای ساخت حسینیه و دیگری برای امورات فرهنگی نیازمندان ثبت شده است، افزود:۹۰ درصد موقوفات برای عزاداری و اطعام دهی سیدالشهدا انجام می‌شود.

رئیس  اداره اوقاف  و امور خیریه ناحیه یک گرگان گفت:۸۰۰ موقوفه در ناحیه یک گرگان وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ مورد منفعتی و ۳۰۰ مورد هم انتفاعی است.

وی خاطرنشان کرد:طی پنج سال گذشته پروژه‌های مهمی در امامزاده عبدالله گرگان چون ساخت سر در، تجهیز اتاق صوت، اتاق مانیتورینگ، راه اندازی کارگاه کناف و خیاطی، تجهیز آشپزخانه و دیگر موارد انجام شده که بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آنها هزینه شده است.

قرایی اظهار کرد:امامزاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان دارای ۱۲ خادم ثابت، ۴۰ خادم افتخاری برادر و ۵۰ خادم افتخاری خواهر و سه نفر هیأت امنا است.

وی یادآور شد:سال گذشته قبل از حادثه تروریستی شاه چراغ فردی از سمت غسالخانه امامزاده عبدالله(ع) گرگان وارد محوطه شد که این فرد توسط دوربین‌ها شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.


http://www.caspiankhabar.com/94741



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

اداره اوقاف


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96