اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تجهیز ۴ حلقه چاه در کردکوی
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از تجهیز ۴ حلقه چاه آب شرب در راستای تامین آب پایدار از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان کردکوی خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، صبح امروز ابوالفضل رحیمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:تجهیز ۴ حلقه چاه و همچنین بهسازی ۷ حلقه چاه آب شرب از اقدامات مهم این امور در راستای افزایش ظرفیت منابع تامین در این شهرستان بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت:رفع گیر و نشتی ۷۲ مورد کنتور آب مشترکین، ۴۷ مورد تعویض کنتور خراب و فرسوده، ۱۸۲ مورد استاندارد سازی انشعابات قدیمی، ترمیم و رفع ۴۲۴ اتفاقات انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال آب با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده در ۶ ماهه نخست امسال است.

وی افزود:۹ مورد مرئی سازی شیرآلات شبکه آبرسانی، اصلاح و توسعه ۸۳۵ متر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در راستای کاهش تلفات آب دیگر اقدامات در مدت مذکور بوده است.

رحیمی بیان کرد:۱۱ هزار و ۴۰ مورد آزمون کلر سنجی و بیش از ۶۵ کیلومتر شستشوی شبکه و خط انتقال آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی از دیگر فعالیت‌های این امور از ابتدای سال تاکنون بوده است.


http://www.caspiankhabar.com/94730



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96