اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تغییر کاربری هتل پارتیا مجاز نیست
فرماندار شهرستان گرگان گفت: شهرداری گرگان هرچه سریع‌تر تخلفات احتمالی هتل پارتیا را بررسی و در صورت نیاز به دستگاه قضا اطلاع رسانی کند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، اسماعیل نادری عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:با توجه به تخلفات احتمالی ساخت و ساز هتل پارتیا اعم از عدم تایید گواهی استحکام بنا، عدم تمدید پروانه، کمبود فضای پارکینگ و اضافه بنا،  شهرداری  گرگان هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف ساختمان نیمه کاره این مجموعه اقدام کند.

فرماندار گرگان گفت:با توجه به نصب تبلیغات گسترده در سطح شهر در خصوص فروش واحدهای تجاری این مجموعه لازم است شهرداری گرگان نسبت به شفاف‌سازی ماهیت کاربری این ساختمان اقدام عاجل کند.

وی با بیان اینکه هم بنده به عنوان فرماندار و هم هر شهروند دغدغه‌مندی سوالاتی درباره این مجموعه در ذهن دارد یادآور شد:شهر گرگان پس از ۲۰ سال به آرزوی دیرینه خود که وجود یک هتل پنج ستاره در این شهر است می خواهد برسد و آیا این اتفاق خواهد افتاد؟

نادری بیان کرد:عدم پاسخگویی به موقع برخی دستگاه‌ها به مکاتبات صورت گرفته از سوی  فرمانداری ، پذیرفتنی نیست و انتظار می‌رود مدیران شهرستان نسبت به ارائه گزارش های عملکرد خود به نماینده عالی دولت در شهرستان در صورت درخواست اقدام کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94719



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96