اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تزریق کند ناوگان اتوبوسی به بدنه شهرداری گرگان
عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهرداری گرگان حدود ۸۰ دستگاه اتوبوس دارد که اکثر آن‌ها فرسوده است و به جز چند دستگاه اتوبوس در حال تعمیر، همه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از فارس، صفرعلی پایین محلی، اظهارکرد: شهرداری گرگان در سال گذشته ۶۱ دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به شهروندان خریداری کرده که تاکنون فقط ۲۰ دستگاه به شهرداری تحویل شده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود:اتوبوس‌ها با قیمت حدود یک و نیم میلیارد تومان خریداری شده‌اند که در حال حاضر قیمت هر یک از آنها حدود پنج تا ۶ میلیارد تومان است.

پایین محلی گفت:حدود ۴۱ دستگاه اتوبوس باقیمانده، باید به شهرداری گرگان تحویل شود که سرعت تزریق این اتوبوس‌ها بسیار اندک است و به طور متوسط هر دو ماه، سه دستگاه اتوبوس به شهرداری گرگان داده می‌شود.

وی بیان کرد:شهرداری گرگان حدود ۷۰ تا ۸۰ دستگاه اتوبوس دارد که اکثر آنها فرسوده است و به جز چند دستگاه اتوبوس در حال تعمیر، همه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.


عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت:در تامین راننده برای اتوبوس‌های شهری دچار مشکل هستیم که قرار شد با فراخوان نیروهای ذخیره و همچنین رانندگان شاغل در بخش موتوری این کمبودها جبران شود.

پایین محلی ادامه داد:سال گذشته و همزمان با بازگشایی مدارس ترافیک شدیدی در برخی از محلات مانند کوی ویلا و گرگان پارس ایجاد شد که تلاش داریم با تقویت ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی مانع بروز چنین رخدادهایی در شهر شویم.


http://www.caspiankhabar.com/94695



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96