اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستگیری ۱۹ سارق در گنبدکاووس
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: ماموران انتظامی شهرستان گنبدکاووس در عملیات‌های جداگانه ۱۹ سارق را شناسایی و دستگیر کردند و این سارقان به ۴۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، نادعلی صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد:به دنبال وقوع چندین فقره  سرقت  در  گنبد کاووس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح‌کرد:ماموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی و اطلاعاتی گسترده وهماهنگی با مراجع قضایی، موفق شدند ۱۹ سارق را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه آنها را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد:متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، چاره‌ای جزء اقرار نداشتند و به ۴۳ فقره انواع سرقت از جمله سرقت منزل،کابل برق، محتویات داخل خودرو، سرقت خودرو، موتورسیکلت، اماکن خصوصی، سرقت مغازه و سرقت معابر عمومی در گنبدکاووس اعتراف کردند.

وی بیان کرد:شهروندان با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از اموالشان کوتاه کنند و ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلا‌ع‌رسانی نمایند.


http://www.caspiankhabar.com/94656



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

گنبد سرقت


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96