اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ادامه عملیات امدادرسانی در مناطق متاثر از آبگرفتگی استان گلستان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از آبگرفتگی برخی از مناطق استان براثر بارش شدید و ادامه عملیات امدادرسانی خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا حاجیلری گفت:در پی بارش‌های شدید باران و بالا آمدن سطح آب معابر، خیابان‌ها و رودخانه‌ها برخی از مناطق استان متاثر از آبگرفتگی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت  هلال احمر  گلستان افزود:در بندرگز آبگرفتگی موجب مسدود شدن محور اصلی شهرستان و آبگرفتگی شهر نوکنده و روستای بنفش تپه شد.

حاجیلری گفت:امدادگران هلال احمر با موتور پمپ و لجن کش به محل‌های متاثر از آبگرفتگی رفتند که ۵ خانه از آب تخلیه شد و ۸ نفر که در روخانه گیر کرده بودند رهاسازی و ۲۸ نفر در این شهرستان امدادرسانی شدند.

او گفت:در جاده‌های آزادشهر به شاهرود و رامیان به شاهرود ۵ نفر که با خودرو در گل و لای گیر کرده بودند رهاسازی شدند و عملیات همچنان ادامه دارد و تا کنون به ۲۰ نفر امدادرسانی شد.

حاجیلری گفت:در روستای قورچای مردم نیازمند دریافت خدمات امدادی شدند و نیرو‌ها در حال اسکان اضطراری متاثرین هستند.

حاجیلری ادامه داد:ضمن اینکه در شهرستان‌های علی آباد کتول بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های دهنه محمد آباد کتول امدادگران هلال احمر را بر آن داشت منطقه تحت تاثیر را مورد ارزیابی قرار داده و به مردم برای دور شدن از حاشیه رودخانه‌ها توصیه‌های پیشگیرانه لازم را ارائه دهند.

او با بیان اینکه در شهرستان گنبدکاووس با بارش‌های شدید نیرو‌های امدادی آماده باش هستندافزود: به خانه‌های آسیب دیده از آبگرفتگی در روستای قوچمراد امدادرسانی شد.

گفتنی است نیرو‌های امدادی، پایگاه‌های امدادونجات، کشیک اضطراری شعب و مراکز امدادی هلال احمر استان تا عادی شدن شرایط در آماده باش هستند.

سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر استان در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.


http://www.caspiankhabar.com/94625



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96