اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کشف زمین‌خواری میلیاردی در گنبدکاووس
جانشین انتظامی گلستان گفت: دو فقره زمین‌خواری به ارزش بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال در گنبدکاووس کشف شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، سرهنگ فرزاد تاجره ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد:با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان  گنبد  کاووس مبنی بر وقوع دو فقره  زمین خواری  ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد:با بررسی‌های میدانی ماموران انتظامی و همکاری نماینده اداره منابع طبیعی و هماهنگی با مراجع قضائی و بهره‌گیری از نقشه‌های هوایی مقدار ۱۰۰ هزار متر از اراضی ملی و طبیعی را که به طور غیرقانونی تصرف شده بود، کشف وخلع یدشد.

جانشین انتظامی گلستان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی این مقدار از اراضی متصرف شده بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان‌کرد:در این راستا دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی بیان‌کرد:مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین خواری یکی از اولویت‌های ماموریت پلیس امنیت اقصادی است و پلیس قاطعانه با سودجویان و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی برخوردمی‌کند.

تاجره گفت:از شهروندان می خواهیم هرگونه فعالیت مجرمانه در حوزه قاچاق کالا، احتکار، زمین خواری و اخلال در بازار را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


http://www.caspiankhabar.com/94616



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96