اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

گلستان دومین استان حادثه خیر کشور است
شایان اریان نیا/ استاندار گلستان با اشاره به وقوع تصادفات متعدد در جاده های استان گفت: گلستان دومین استان حادثه خیر کشور است.

به گزارش کاسپین خبر، محمد علی زنگانه صبح جمعه در مراسم آغاز عملیات تعریض جاده گنبد کاووس به اینچه برون اظهار کرد:با توجه به وقوع تصادفات متعدد در جاده‌های استان، گلستان دومین استان حادثه خیز کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با دستور وزیر راه و شهرسازی پروژه‌های عظیمی در استان در حال اجرا است، افزود:تعریض جاده گنبدکاووس به اینچه برون به طول ۶ کیلومتر یکی از این پروژه‌ها و نماد خدمت گذاری صادقانه دولت مردمی است.

استاندار گلستان گفت:از اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به شهرستان گنبد کاووس تخصیص یافته است.

وی ادامه داد:برای عملیات اجرایی پروژه تعریض جاده گنبدکاووس به اینچه برون حدفاصل شهرک صنعتی، ۴۵ میلیارد تومان اعتبار از منابع سازمان راهداری کشور پیش بینی شده است.

زنگانه اظهار کرد:تعریض و ایمن سازی ۶ کیلومتر ابتدایی جاده گنبدکاووس-اینچه‌برون به سبب اهمیت این جاده ترانزیتی و واقع شدن شهرک صنعتی با ۷۶ واحد تولیدی فعال و ۲ هزار شغل مستقیم و هشت هزار شغل غیر مستقیم اجرا می‌شود.

وی افزود:سالانه از این جاده افزون بر ۲ میلیون و ۳۰۰ تردد خودرویی انجام می‌شود که ۱۰ درصد آن وسایل نقلیه سنگین و ترانزیتی هستند.


http://www.caspiankhabar.com/94587



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

گنبد عمرانی


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96