اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فروش لاستیک‌های کهنه به جای نو! / بازی ۲ کلاهبردار با جان مردم
دادستان شهرستان کردکوی از دستگیری عاملان فروش لاستیک‌های کهنه به جای نو خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، علیرضا مزیدی عصر امروز یک‌شنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به جزئیات دستگیری عاملان فروش لاستیک‌های کهنه به جای نو خبر داد و اظهار کرد:پس از دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص معامله لاستیک کهنه در شهرستان  کردکوی ، در حداقل‌ترین زمان ممکن تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌ها ۲ نفر سودجو که اقدام به  کلاهبرداری  از این طریق می‌کردند، شناسایی شدند، ادامه داد:این متهمان در یک کارگاه غیرمجاز در سطح شهرستان، روکش عاجدار را روی لاستیک‌های فرسوده و صاف می‌چسباندند.

دادستان شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه این افراد لاستیک‌های مذکور را در بازار و یکی از آپاراتی‌های شهر به ماشین‌های سنگین، کامیون‌داران و رانندگان اتوبوس می‌فروختند، افزود:با اقدام به موقع این ۲ نفر کلاهبردار که از این طریق، با جان مردم بازی می‌کردند، دستگیر شدند.

وی از پلمب شدن کارگاه تولیدی و مغازه آپاراتی محل فعالیت این کلاهبرداران خبر داد و خاطرنشان کرد:همه رانندگان، به خصوص رانندگان خودروهای سنگین حتماً لاستیک را از مراکز مجاز خریداری کنند.

مزیدی بر تداوم تحقیقات و رسیدگی به پرونده مذکور تا حصول نتیجه تأکید کرد و گفت:دستگاه قضا در برخورد با افرادی که با سلامت و امنیت مردم بازی می‌کنند، اغماض نمی‌کند.

این مقام قضایی اضافه کرد:دستگاه قضا با همه متخلفان در چارچوب قانون برخورد کرده و در مواجه با سودجویان، کلاهبرداران، متخلفان و دیگر مجرمان به هیچ عنوان مماشات نکرده و به شدت وارد عمل می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/94576



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96