اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۳ مدیر گلستانی برای شرکت در انتخابات استعفاء دادند
شایان اریان نیا/ رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: ۱۳ مدیر گلستانی برای حضور در رقابت انتخابات استعفا دادند و این استعفا در سامانه ثبت شده است.

به گزارش کاسپین خبر، سیدعلی مهاجر صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد:راهبرد برگزاری انتخابات در گلستان با کلمه«رسام»خلاصه شده و با این شعار ستاد انتخابات گلستان فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد:رقابت، سلامت، امنیت، مشارکت چهار کلمه راهبردی«رسام»است که تلاش داریم انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم.

رییس ستاد انتخابات گلستان خاطرنشان کرد:یکی از حساسیت‌ها و تاکیدهای استاندار گلستان بر اساس قانون، برخورد با افرادی است که از جایگاه مسوولیتی خود له یا علیه فرد یا گروه یا جناحی در انتخابات سوء استفاده می‌کنند.

مهاجر گفت:ما از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده چنین تخلفاتی بدون وقفه این مسائل را به ما گزارش کنند.

وی اضافه کرد:دشمن در تلاش است با ایجاد فضای شبهه، تردید، دو دلی بر انتخابات تاثیر بگذارد و در این عرصه همه ما وظیفه داریم با تبیین دستاوردها و بیان نکات مثبت، بر تمامی این شبهات و تردیدها خط باطل بکشیم.

رییس ستاد انتخابات گلستان تصریح کرد:دشمنان از روی عجز قرآن سوزی را راه می‌اندازند و این نشان می‌دهد دین اسلام و فرهنگ قرآن در حال فراگیری است و دشمن از این فراگیری می‌ترسد.

مهاجر با بیان اینکه مطمئن هستیم مردم در بزنگاه‌ها پای کار هستند، گفت:محرم نمونه‌ای از این ناامید کردن دشمنان است و حضور باشکوه مردم در مراسم‌های عزاداری نشان داد مردم همیشه پای دین، نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی بر نقش رسانه‌ها در عرصه امیدآفرینی و شورانتخاباتی اشاره کرد و گفت:خبرنگاران سربازان این عرصه هستند.

رییس ستاد انتخابات گلستان تصریح کرد:۱۳ نفر از مدیران استان گلستان برای حضور در انتخابات استعفاء دادند.

وی گفت:انتخابات تجلی و پیش شرط مردم سالاری دینی و مظهر خاص و اراده ملت برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان عنوان کرد:پیش ثبت نام انتخابات از صبح فردا(دوشنبه ۱۶ مرداد ماه)آغاز شده و به مدت هفت روز کاری ادامه خواهد داشت.

مهاجر بیان کرد:متقاضیان باید از پنجره واحد وزارت کشور در خواست خود را ثبت نام که شامل پر کردن فرم اطلاعات فردی، بارگذاری آخرین مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت برای آقایان و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا یا عدم اشتغال به مناصب دولتی، ارائه مدرک کارشناسی ارشد یا معادل و غیره است.

وی توضیح داد:ما در شرایط خاص قرار داریم و رهبر معظم انقلاب هم از ابتدای سال به مسئله انتخابات ورود کردند و چهار راهبرد و نقشه را طراحی کردند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت:فضای انتخابات نظارتی بوده و استاندار با کسی تعارض ندارد و مطابق قانون با همه رفتار خواهد شد.

وی همچنین ضمن تبریک هفته خبرنگار گفت:رسانه‌ها دیده‌بان مسئولان هستند و در این اثنا باید افرادی که قصد دارند از فضای انتخابات سوء استفاده کنند را به مسئولان معرفی کنند.

مهاجر ادامه داد:رسانه‌ها باید دغدغه‌های مردم را انتقال داده و از سوی دیگر زحمات و تلاش دولت را سانسور نکنند و برای امید آفرینی در جامعه تلاش کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94572



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96