اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس خانه صنعت و معدن گلستان عنوان کرد:

اولویت برق‌رسانی ویلاهای مازندران است یا مردم گلستان/ دستگاه قضا ورود کند
رئیس خانه صنعت و معدن گلستان از عدم شفاف‌سازی در توزیع منابع استان انتقاد کرد و گفت: وقت آن رسیده است تا دستگاه قضا در این زمینه ورود کند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، رمضان بهرامی ظهر امروز یک‌شنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه برای بهره‌برداری از صنعت، بسترها از چند سال گذشته ایجاد شود، اظهار کرد:باید به دور از مسائل سیاسی برای رونق و توسعه عرصه‌های تولید استان گلستان اقدام شود.

وی با تأکید بر اینکه ما فقط با رژیم صهیونیستی مراودات اقتصادی و تجاری نداریم و این موضوع کاملاً به جاست، ادامه داد:ما باید تولید کنیم و به بقیه کشورهای صادر کنیم تا اقتصاد ما بچرخد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان با اشاره به اینکه تعداد واحدهای تولیدی استان طی ۱۲ سال اخیر همان یک‌هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی باقی مانده که با ۴۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند، افزود:باید دستگاه قضا بر این موضوع ورود کند تا ببینیم منابع استان در حوزه تولید دست چه فردی است.

وی اعتقاد به ریزش و رویش را بسیار مهم دانست و با بیان این اینکه امسال سال سختی است و باید مطالبه‌گر بود تا مشکلات مرتفع شود، خاطرنشان کرد:در خصوص قضیه هتل پارتیان باید همه منابع به بانک کشاورزی بازگردد و قطعاً دستگاه قضا به این موضوع ورود خواهد کرد.

بهرامی با اشاره به اینکه برای مقابله با تورم باید منابع جمع شود و این سیاست را بانک مرکزی پیگیری می‌کند، اضافه کرد:زمان آن رسیده تا مشخص شود منابع تبصره ۱۸ و ۱۶ در استان گلستان به چه کسانی پرداخت می‌شود و عدم آگاهی از این موضوع فعالان عرصه تولید را آزار می‌دهد و باید در این زمینه شفاف‌سازی شود.

وی با بیان اینکه مبنای اصرار بعضی‌ها برای احیای برخی واحدهای تولیدی که فعالیت‌های آنها نمی‌تواند در بازار رقابتی در مقابل برندهای مطرح فعالیت کند، لابی‌گری است، تصریح کرد:برای مثال قطعاً دوره احداث کارخانه ماکارونی در استان گلستان گذشته است و محصولات تولیدی در واحدهای جدید نمی‌تواند در بازار رقابتی عصر حاضر فعالیت کنند و دلایل پافشاری برخی‌ها برای پابرجا نگه داشتن برخی واحدهای تولیدی در این شرایط علامت‌های سؤال بسیاری دارد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان با بیان اینکه صنعت بر اساس بضاعت پاسخ می‌دهد، گفت:ما باید ظرفیت‌های گلستان و بازار منطقه را بسنجیم تا صنعت استان را بدون ضرر توسعه دهیم.

وی مدیریت دستگاه‌های اجرایی استان را در حد و اندازه تأمین‌کننده زیرساخت‌های استان ندانست و توضیح داد:در حوزه  برق  مستعمره استان مازندران هستیم و مدیران مربوطه باید اول پاسخگوی نیاز تأمین برق مورد نیاز ویلاهای آن استان باشند و بعد نوبت به استان گلستان برسد که اگر این مشکل حل نشود به طور یقین نمی‌توان زیرساخت‌های جدید و بزرگ در استان ایجاد کرد.

رمضان بهرامی عدم آشنایی بسیاری از مدیران با تولید، صنعت و اقتصاد را بسیار چالش‌زا برشمرد و افزود:سرمایه‌گذار آورده مالی دارد که متأسفانه در استان گلستان آنچنان حمایتی از سرمایه‌گذاران نمی‌شود ولی در استان‌های دیگر اینگونه افراد را جذب و برای آنها فرش قرمز پهن می‌کنند که باید دست‌اندرکاران استان این موضوع را به شکل ریشه‌ای حل کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94535



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96