اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تزریق 800 میلیارد تومان برای تکمیل سد «نرماب» گلستان
استاندار گلستان گفت: از یک هزار میلیارد تومان مصوبه سد نرماب ۸۰۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق شده و پیشرفت پروژه خوب است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از پایگاه خبری استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد:تمام تلاش و پیگیری ما بر این است که زمان‌های مدیریت بار مصرف برق برای واحدهای تولیدی به حداقل ممکن برسد و هیچگونه قطع برق در بخش خانگی و حتی صنعتی نداشته باشیم.

وی ادامه داد:خوشبختانه در دولت سیزدهم در استان گلستان ما قطعی برق خانگی نداشتیم و در حوزه صنعت تلاش کردیم با تعبیه مصرف سوخت جایگزین در واحدهای تولیدی مشکلی در تولید ایجاد نشود.

استاندار گلستان تصریح کرد:واحدهایی که سوخت جایگزین دارند در سامانه صدف ثبت نام کنند تا سوخت مورد نیاز بر اساس درخواست برای آنها تامین شود.

زنگانه در خصوص منطقه آزاد اینچه‌برون تاکید کرد:برای سفر دوم‌رئیس جمهور به گلستان بسته عملیاتی پیشنهادی برای اخذ مصوبات لازم تهیه و ارائه شود.

وی در خصوص خسارات تاخیر پروژه انتقال خط برق به منطقه آزاد، گفت:گلستان سهم خود را پرداخت کرده و شرکت برق منطقه‌ای گلستان و مازندران مکلف است هرچه سریعتر‌به تکمیل پروژه سرعت ببخشد.

استاندار گلستان گفت:از سه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در استان گلستان یکی از آن در منطقه آزاد اینچه‌برون احداث خواهد شد.

زنگانه در خصوص تکمیل  سد نرماب  بیان کرد:از یک هزار میلیارد تومان مصوبه سد نرماب ۸۰۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق شده و پیشرفت پروژه قابل قبول است.

وی بیان کرد:با تکمیل این پروژه بخش قابل توجهی از مشکلات آب در حوزه خانگی و صنعت و کشاورزی مرتفع خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/94460



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96