اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



انتقاد از تاخیر در افزایش ظرفیت مرکز ترک اعتیاد توسکستان
دادستان گرگان گفت: با وجود تامین بودجه مورد نیاز برای توسعه مرکز ترک اعتیاد ،هنوز کار اجرایی این مرکز به بهانه انتظار برای آمدن مدیران کشور برای کلنگ زنی معطل مانده است .

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود اسپانلو در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون در گلستان گفت:با وجود تامین بودجه مورد نیاز برای توسعه مرکز  ترک اعتیاد  توسکستان، هنوز کار اجرایی این مرکز به بهانه انتظار برای آمدن مدیران کشور برای کلنگ زنی معطل مانده است.

محمود اسپانلو افزود:بر اساس آمار، دست کم با ۲ هزار معتاد متجاهر مواجهیم که برای بازگشت به زندگی به یک مرکز بازپروری و مهارت آموزی به منظور توانمند کردن این افراد نیاز داریم.

دادستان اسپانلو گفت:با وجود آسیب‌های اجتماعی مانند سرقت و فروپاشی بنیان خانواده‌ها که اعتیاد گریبان گیر جامعه کرده است باید همه مسئولان برای کمک به ساخت و توسعه زودتر این مرکز در توسکستان اقدام کنند تا خدمات بازپروری و مهارت آموزی ارائه شود.

دادستان مرکز استان افزود:همزمان با برخورد با مدیرانی که به موقع تصمیم‌های مدیریتی نمی‌گیرند و به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نمی‌کنند و ترک فعل می‌کنند، از مدیرانی هم که ظرفیت‌های قانون را برای منافع عمومی به خدمت می‌گیرند، قاطعانه حمایت می‌کنیم.

محمود اسپانلو گفت:همه تکالیف وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند حق سلامت، حق اشتغال، حق برخورداری از امکانات رفاهی و حقوق معلولان از مصادیق حقوق عمومی است که لیست این حقوق را بر اساس هر اداره تهیه کرده ایم و تک تک این حقوق را از دستگاه‌های متولی مطالبه خواهیم کرد.


http://www.caspiankhabar.com/94395



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96