اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استقبال سازندگان گلستانی از نوسازی در محلات هدف بازآفرینی
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از استقبال سازندگان گلستانی به نوسازی و احداث بنا در محلات هدف بازآفرینی خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ملک در جلسه شورای مسکن استان گفت:در دولت سیزدهم به دو هزار و ۹۰۰ واحد تسهیلات بافت فرسوده تخصیص یافته که این رقم در سال‌های گذشته به ۵۰۰ واحد می‌رسید و این آمار بیانگر استقبال سازندگان برای نوسازی واحد‌های مسکونی در بافت فرسوده است.

ملک ادامه داد:برنامه دوساله اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های متولی ارائه تسهیلات به پنج هزار و ۸۰۳ واحد است که در حال حاضر مجموعاً برای سه هزا و ۵۰۰ واحد دارای عقد قرارداد صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در ادامه از تحقق ۴۶ درصدی تسهیلات خودمالکی در استان سخن گفت و افزود:برنامه دوساله ما برای ارائه تسهیلات با متقاضیان خودمالک شده هفت هزار و ۷۳۸ واحد است.

در ادامه این جلسه گزارشی در خصوص ارائه تسهیلات اعطایی به متقاضیان توسط بانک‌های استان ارائه و مقرر شد زیرساخت‌های لازم در شهر‌های مراوه تپه و رامیان برای ارائه بهتر خدمات به متقاضیان ایجاد شود.

در راستای مصوبات شورای عالی مسکن کشور، دستور کار دیگر چهارمین جلسه شورای مسکن استان، گزارش رئیس اتحادیه مشاورین املاک از وضعیت بنگاه‌های املاک و اجاره بها بود.

در این جلسه مقرر شد اتحادیه مشاورین املاک طی جلسه‌ای مشترک با بخش‌های نظارتی و دستگاه‌های متولی برنامه‌ای برای برخورد حقوقی با بنگاه‌هایی که مصوبه شورای عالی را رعایت نمی‌کنند تدوین شود.


http://www.caspiankhabar.com/94394



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96