اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرعامل هلال احمر گلستان مطرح کرد؛

استقرار تمام وقت بالگرد در گلستان/ مرکز آموزش دریایی ایجاد می شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از استقرار ۳۰ تمام وقت بالگرد هلال احمر در استان خبرداد و گفت: در سفر رئیس جمهور پیشنهاد راه اندازی مرکز آموزش دریایی در بندرگز داده شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، قاسم غریب آبادی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد:جایگاه  هلال احمر  گلستان در سطح استان و کشور تثبیت شده و در حوزه‌های مختلف از جمله معاونت داوطلبان، جذب جوانان و روابط عمومی رتبه‌های دوم الی سوم را کسب کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود:۴۰ هزار عضو جوان هلال احمر داشتیم که طی دو ماهه امسال ۱۶ هزار عضو جدید جذب شده و در این خصوص رتبه سوم را در کشور به خود اختصاص داده ایم.

وی در خصوص مولدسازی املاک هم بیان کرد:۶ هزار زمین در کردکوی داریم که برای آن مجوز احداث ساختمان اداری، درمانی و گردشگری و تفریحی را اخذ کرده و با مشارکت سرمایه گذار آن را خواهیم ساخت.

غریب آبادی ادامه داد:همچنین در گنبدکاووس در زمین پنج هزار متری مجتمع توان بخشی با اعتبار هفت میلیارد تومان در حال ساخت است که با کمک خیّر ساخته شده و هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اضافه کرد:در زمین زندان بویه هم مقدمات ساخت مسکن امدادگران و کارکنان هلال احمر به تعداد ۶۰۰ واحد فراهم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص خدمات دارویی و درمانی هلال احمر گلستان گفت که در سال گذشته هشت میلیارد تومان به بیماران خدمات دهی شده که سقف پرداخت به هر نفر تا هفت میلیون تومان بوده است.

غریب آبادی ادامه داد:در سال گذشته نیروهای امدادی هلال احمر به هزار و ۹۱۲ حادثه خدمات دهی کردند و در نوروز امسال هم به ۲۴۹ حادثه امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آموزش عمومی و همگانی هفت هزار و ۳۸۳ نفر در استان طی سال گذشته خبرداد.

وی عنوان کرد:هلال احمر در زمینه انتقال متوفیان وظیفه مندی ندارد و وظیفه غریق نجات هم با آتش نشانی است اما جستجوی مفقودی در دریا وظیفه هلال احمر است.

غریب آبادی گفت:در سفر دوم رئیس جمهور به استان پیشنهاد ایجاد مرکز آموزش دریایی در بندرگز با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان داده شده تا مجتمع کامل آموزش دریایی و سیلاب داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد:در گذشته بالگرد هلال احمر به صورت مشترک به مازندران و گلستان خدمات می‌داد که و هر ۱۵ روز در یک استان مستقر بود که از دو ماه پیش تمام وقت در استان مستقر است و درخواست یک فروند بالگرد برای استقرار در شرق گلستان هم داده شده است.


http://www.caspiankhabar.com/94343



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

هلال احمر


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96