اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فروش مرغ بالاتر از 68500 تومان تخلف است
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: فروش مرغ بالاتر از قیمت 68 هزار و 500 تومان ممنوع و تخلف است و با متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، تقی حسام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص برخورد با گرانفروشی و بررسی گزارش‌های مردمی اظهار کرد:تمامی گزارش‌های مردمی توسط همکاران ما بررسی و در صورت اثبات تخلف پرونده  تعزیرات ی برای آن واحد صنفی تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد:برای مثال پس از اخذ گزارش مردمی خودم به صورت نامحسوس از یک واحد صنفی قصابی در گرگان بازدید کردم و پس از اثبات تخلف پرونده تعزیراتی تشکیل و دستور پلمب واحد صنفی را صادر کردم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خاطرنشان کرد:دو واحد صنفی دیگر نیز با مشاهده خودم تخلفش اثبات و پلمب شد.

حسام بیان کرد:برخی از موضوعات بسیار مهم است و برای مثال موضوع احتکار برنج به صورت عمده و انبوه ساعت ۹ شب به ما گزارش شد و بلافاصله در محل حاضر شدیم و ساعت یک بامداد صورتجلسه تنظیم و اقدامات قانونی برای آن انجام و خبر آن نیز در رسانه‌ها منتشر شد.

وی اضافه کرد:به صورت روزانه ۳۰ گزارش به سامانه ۱۳۵ ما گزارش می‌شود که شاید ۱۰ مورد به صورت گزارش دقیق و قابل پیگیری است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان بیان کرد:گزارش‌هایی که تخلف آن احراز می‌شود، پرونده تعزیراتی برای آن تشکیل و رسیدگی لازم صورت می‌گیرد.

حسام در خصوص مشکلات موجود در واحدهای صنفی روستای زیارت گرگان، بیان کرد:در این ماه تیم‌های ویژه به صورت نامحسوس به این منطقه مراجعه و گزارش‌های مردمی و نارضایتی‌های اعلام شده به صورت ویژه بررسی خواهد شد.

وی در خصوص پیام‌های مردمی درباره کمبود مرغ و قیمت مصوب مرغ، اضافه کرد:قیمت مصوب مرغ ۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که به دلیل کمبود جوجه‌ریزی قرار بود تا ۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان نیز مجاز به افزایش باشد اما قیمت بالاتر از ۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان تخلف است و ما برخورد می‌کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/94326



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

تعزیرات


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96