اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تامین اجتماعی گلستان معارفه شد
"قربان زنگانه" طی مراسمی به‌عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان گلستان معرفی شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل  تامین اجتماعی  گلستان با حضور معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات"هادی نودهی"تجلیل و قدردانی به عمل آمد و" قربان زنگانه "بر مسند تامین اجتماعی استان گلستان نشست.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گلستان در این مراسم اظهار کرد:مدیری مسئولیت تامین اجتماعی گلستان را می‌پذیرد باید در حوزه برنامه‌های تحولی سازمان کوشا باشد و رقابت انتصاب را کنار بگذارد.

غلامحسین ستوده‌خو با بیان اینکه مدیران باید از توجه به مسائل حاشیه‌ای بپرهیزند، یادآور شد:مدیری که از اصل مسئله غافل شود و به مسائل حاشیه‌ای بپردازد خود بیش از همه ضرر می‌کند.

وی متذکر شد:متاسفانه تامین اجتماعی استان گلستان جزو معدود استان‌هایی است که نتوانست افرادی را در سطح سازمان تامین اجتماعی کشور داشته باشد که می‌طلبد این استان در حوزه کادرسازی بیشتر تلاش کند.

مدیرکل جدید تامین اجتماعی گلستان در این مراسم بر ضرورت توانمندسازی نیروی انسانی تاکید و اظهار کرد:ارتباط موثر با تمامی پرسنل در دستور کار ما قرار دارد اما در کنار آن عمل به تکالیف و وظایف و انجام سیاست‌های ابلاغی مورد تاکید بنده است.

قربان زنگانه ادامه داد:ضریب پوشش بیمه تامین اجتماعی در کشور ۵۴.۲۶ درصد است که گلستان در این شاخص ۱۲ درصد از شاخص کشوری عقب‌تر است که تلاش شبانه‌روزی و تلاش بی‌وقفه ما را می‌طلبد.

مدیرکل سابق تامین اجتماعی گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد:در اسفند ماه ۱۴۰۰، مجوز افتتاح سه شعبه گمیشان، مراوه‌تپه و گالیکش را از ستاد مرکزی سازمان دریافت کردیم که راه‌اندازی این سه شعبه در شرایطی که تمامی کارهای سازمان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود کار راحتی نبود.

هادی نودهی تامین اجتماعی را یک نهاد عمومی غیردولتی دانست و افزود:منابع این سازمان توسط بیمه‌شده، کارفرما و بخشی توسط دولت انجام می‌شود، در استان گلستان ۲۷۵ هزار نفر بیمه‌شده اصلی و حدود ۵۸ هزار و ۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر تامین اجتماعی وجود دارد و سه هزار و ۲۰۰ نفر نیز بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94314



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96