اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس‌کل دادگستری گلستان خبر داد؛

پایان اختلاف ۲ واحد تولیدی در علی‌آبادکتول/ پادرمیانی دادستان‌ها برای صلح دعاوی اقتصادی
رئیس‌کل دادگستری گلستان از حل اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی دو واحد تولیدی در علی‌آبادکتول با ورود دستگاه قضایی استان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، حیدر آسیابی امروز پنج‌شنبه ۲۴ فروردین با اشاره به اینکه اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی دو واحد تولیدی با ورود دستگاه قضا به صلح و سازش ختم شد، اظهار کرد:این دو واحد تولیدی از یک سال گذشته در یک دعوای حقوقی به ارزش ۱۲ میلیارد تومان با یکدیگر اختلاف داشتند.

وی با بیان اینکه کشمکش حقوقی این دو واحد تولیدی سبب تشکیل پنج پرونده در دادگاه حقوقی و تعزیرات استان شده بود، بیان کرد: با پادرمیانی دادستان علی‌آبادکتول مالکان این کارخانه‌ها دعوت شدند و پس از گفتگو با یکدیگر به توافق رسیده و به این ترتیب مشکل حل شد.

رئیس کل  دادگستری  گلستان با اشاره به اینکه با حل اختلاف طرفین، پرونده‌های تشکیل شده در دادگاه و تعزیرات هم بسته شد، یادآور شد: برای کمک به رونق تولید و کمک به حل شدن مشکلات تولیدکنندگان بدون ورود به فرآیندهای قضایی، دادستان‌ها در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای حل و فصل مسالمت‌آمیز دعاوی بخش اقتصادی تلاش می‌کنند.

آسیابی یادآور شد:سال گذشته ۷۴ واحد تولیدی تعطیل با همکاری و تعامل دستگاه قضایی و دستگاه های اجرایی دوباره به تولید بازگشتند و ۳۹ واحد تولیدی هم که در آستانه تعطیلی بودند با ورود قضایی به فعالیت خود ادامه دادند.


http://www.caspiankhabar.com/94294



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96