اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان:

۷۴ واحد تولیدی راکد گلستان به چرخه تولید برگشتند
رئیس کل دادگستری گلستان از احیای ۷۴ واحد تولیدی تعطیل طی امسال در این استان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حیدر آسیابی بعدازظهر دوشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی  دادگستری  استان که با حضور معاون دادستان کل کشور در گرگان برگزار شد، اظهارکرد:۷۴ واحد  تولیدی  تعطیل امسال در گلستان احیای و هزار و ۱۲ کارگر به چرخه تولید برگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود:امسال همچنین با ورود و حمایت دادگستری استان از تعطیلی ۳۹ واحد تولیدی و بیکار شدن دو هزار و ۵۶ کارگر جلوگیری شد.

وی گفت:از چند ماه پیش کمیته وصول مطالبات بانکی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فعال شده که در نتیجه آن ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بدهی بانکی بازگردانده شد.

آسیابی افزود:در ادامه حمایت‌های دادگستری از بخش تولید امسال با رأی دادگاه‌های استان در ۶۱ پرونده رأی بر حذف سود و جریمه مازاد در راستای حمایت از تولید، صادر شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:امسال ۴۷۵ مورد بازدید از واحدهای تولیدی داشتیم تا از نزدیک مشکلات و نیازهای تولیدکنندگان را بررسی و با کمک دستگاه‌های اجرایی برای حل آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد:امسال ۶۴۰ درخواست تولیدکنندگان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ثبت شده که تاکنون با پیگیری‌های انجام شده از مشکل ۳۳۰ واحد تولیدی، گره گشایی شده است.


http://www.caspiankhabar.com/94219



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96