اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان:

متخلفان چهارشنبه سوری تعطیلات نوروز را در بازداشت به سر می برند
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اختصاص شعب ویژه رسیدگی به تخلفات چهارشنبه سوری، گفت: متخلفان چهارشنبه سوری و مباحث مرتبط با مواد محترقه تعطیلات نوروز را در بازداشت به سر می برند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  حیدر آسیابی عصر دوشنبه در جلسه شورای پیشگیری از جرم استان گلستان اظهار کرد:برای رسیدگی به تخلفات افرادی که علیرغم هشدارها در توزیع مواد محترقه و آتش زا و یا استفاده از آن در اماکن عمومی اقدام کنند، شعب ویژه در دادسراها و دادگاه‌های استان تعیین شده است.

رئیس کل  دادگستری  گلستان افزود:متخلفان هم تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند ماند و در این خصوص هیچ اغماضی نداریم.

وی با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی، گفت:در جلسه امروز با متولیان این حوزه برای امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و جاده‌های برنامه ریزی و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

گفتنی است؛ چهارشنبه سوری یک جشن بهاری سنتی ایرانی است که پیش از رسیدن نوروز برگزار می‌شود و در آن مردم برای دفع شر و بلا و برآورده شدن آرزوهایشان از روی آتش می‌پرند.

پس از گذشت سال‌ها و با ورود مواد منفجره به این آئین، برگزاری آن موجب مزاحمت و افراط کاری شده و حوادث تلخی از جمله مصدومیت و مرگ‌های متعدد برای برگزارکنندگان به همراه داشته است.


http://www.caspiankhabar.com/94194



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96