اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد؛

سرقت از طلافروشی در کلاله/ دزدان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: سارقانی که در شهرستان کلاله، مبادرت به سرقت ۴۰۰ گرم طلا کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سردار محمد سعید فاضل دادگر  بعدازظهر سه شنبه در گفتگو خبرنگاران اظهار کرد:در پی اعلام شکایت یکی از طلافروشان شهرستان  کلاله  مبنی بر اینکه مقادیری طلا در حین نقل و انتقال از وی  سرقت  شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان افزود:پس از انجام تحقیقات از مالباخته مشخص شد در حین نقل و انتقال ۴۰۰ گرم طلا، سارقان با آگاهی از زمان و مکان این انتقال نسبت به سرقت طلاها اقدام و از محل متواری شدند.

وی بیان کرد:با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی و بهره گیری از روش‌های خاص پلیسی، سارق به همراه همدست وی شناسایی و طی یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر شد.

فاضل دادگر افزود:طلای مسروقه کشف و به مالباخته بازگردانده شد.

وی گفت:متهمان با تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار در این استان همزمان با سراسر کشور افزود:در این طرح ۱۳ باند سرقت متلاشی که ۳۰۸ فقره انواع سرقت کشف و ۲۰۸ سارق دستگیر شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در روزهای پایانی سال و آغاز خریدهای نوروزی مردم قرار داریم، ضروری است شهروندان هنگام خرید نکات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده و از خالی گذاشتن منازل خودداری کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94177



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96