اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گرگان:

۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در گرگان کشف شد
فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری پنج سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: از متهمان ۱۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سرهنگ علی تجری شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:با محوریت برخورد با سارقان و مالخران در گرگان طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهر به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان ادامه داد:در راستای اجرای این طرح که در گرگان برگزار شد، پنج نفر دستگیر شده و این رابطه ۱۰ دستگاه موتورسیکلت  سرقت ی و مقداری کابل هم کشف شد.

طبق گفته وی ۱۰ انبار ضایعاتی که در امر خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت می‌کردند، هم پلمب و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان گرگان از صاحبان موتورسیکلت‌ها در این شهرستان مرزی خواست وسیله نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و تا حد امکان در مقابل بیمارستان‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی که دست سارقان برای سرقت بازتر است پارک نکنند.

وی اعلام کرد:پلیس برابر قانون با کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت و آسایش مردم را بر هم زنند به شدت برخورد می‌کند اما انتظار حافظان نظم و امنیت از عموم مردم این است که در حفظ و نگهداری از اموال و دارایی‌های خود، کوشا و دقیق باشند و هرگونه فرصت سرقت را از سارقان بگیرند.


http://www.caspiankhabar.com/94141



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96