اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستگیری شبانه 2 کارچاق کن در گرگان
رئیس‌کل دادگستری گلستان از دستگیری دو کارچاق کن در گرگان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، حیدر آسیابی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:با هوشیاری حفاظت و اطلاعات  دادگستری  گلستان، دو  کارچاق کن  در شهرستان  گرگان  شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد:این کارچاق کن ها، شب گذشته در محل قرار هنگام دریافت پول دستگیر شدند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد:این افراد با پرسه‌زنی در ساختمان‌های دادگستری، اطراف دفاتر وکلا و مکان‌های مشابه طعمه‌های خود را انتخاب می‌کرده و با معرفی خود به عنوان افراد نزدیک به مسوولان قضایی استان اهداف خود را اجرایی می‌کردند.

آسیابی گفت:این افراد همچنین در پرونده‌های مهم ادعا می‌کردند می‌توانند رای را به نفع یکی از طرفین تغییر دهند که در قبال آن درخواست پول، سکه و دلار می‌کردند.

وی اضافه کرد:با گزارش‌های مردمی به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، بررسی‌ها برای شناسایی افراد آغاز شد که پس از چند ماه تحقیق و کار اطلاعاتی این دو نفر دستگیر شدند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر این دو متهم بازداشت هستند گفت:افرادی که افرادی که در دام این کارچاق کن ها گرفتار شده اند، می توانند برای طرح شکایت، به دادسرای مرکز استان و یا حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند.

آسیابی افزود:امسال با تلاش حفاظت و اطلاعات استان و گزارش‌های مردم به سامانه پیامکی حفاظت استان ، ۵۲ کارچاق کن و کارشناس متخلف شناسایی و دستگیر شده اند.


http://www.caspiankhabar.com/94119



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96