اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان تاکید کرد:

گلستان جزو استان‌های سرآمد در نسخه‌نویسی الکترونیک
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه همه تلاش خود را برای ارتقای سیستم الکترونیک به کار گرفتیم، گفت: گلستان در بخش نسخه‌نویسی الکترونیک جزو استان‌های سرآمد است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، رمضان زینعلی امروز چهارشنبه ۱۴ دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:استان گلستان از جهت استقرار نسخه الکترونیک جزو بهترین استان‌ها است و ۹۹ درصد نسخه‌ها در استان گلستان به صورت الکترونیک صادر می‌شود.

وی با اشاره به اخلال در سیستم نسخه الکترونیک در زمان قطعی اینترنت، پاسخ داد:قطعی اینترنت یک امر کاملاً طبیعی است و در همه سیستم های اینترنتی و دیجیتال قطعی به وجود می آید اما زمانی که اینترنت قطع می شود سازمان تأمین اجتماعی تعهدات خود را قطع نمی کند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه همکاران ما همه تلاش خود را برای ارتقای سیستم نسخه الکترونیک به کار گرفتند تا در تجویز نسخه های الکترونیک شاهد بروز مشکل نباشیم، تصریح کرد:در زمان قطع اینترنت هم نسخ تأمین اجتماعی طبق تعرفه انجام شده و هزینه ویزیت، دارو و آزمایش طبق تعرفه تأمین اجتماعی محاسبه می شود.

زینعلی با اشاره به تعطیلی موقت خدمات چشم پزشک و اپتومتریست در درمانگاه تأمین اجتماعی گرگان، تصریح کرد:خدمات تأمین اجتماعی در بخش چشم پزشکی و اپتومتریست در بخش ها و مراکز دولتی کامل است و بیمه شدگان برای دریافت خدمات در این گونه مراکز مشکلی ندارند اما در مرکز تأمین اجتماعی ارائه خدمات چشم پزشک و اپتومتریست تا پیدا کردن کارشناس جدید برای ارائه خدمت تعطیل است.

وی از بازگشایی درمانگاه مدافعان سلامت تأمین اجتماعی بندرگز از هفته آینده خبر داد و ابراز داشت:با بازگشایی این درمانگاه خدمات درمانی، دارویی، مامایی و پزشکی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی انجام می شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان نیز ۵۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت موجود اضافه شده است، یادآور شد:در این مرکز جذب پرستار هم انجام شده است، همچنین در درمانگاه کلاله و بندرترکمن نیز نیروهای جدید جذب شدند و با ظرفیت ۱۰۰ درصد به بیمه شدگان خدمات ارائه می کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94051



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96