اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد؛

کلاهبرداری با ۲۷ کارت بانکی در گلستان/ متهم دستگیر شد
فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی با ۲۷ کارت بانکی در استان خبرداد و گفت: گردانندگان این وب سایت مبلغی حدود ۱۵۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سردار محمد سعید فاضل دادگر  ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:در پایش های مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان  پلیس فتا  استان، وب سایتی مشاهده شد که گردانندگان آن با انجام اقدامات فریبکارانه، شهروندان را اغفال کرده و مبالغ هنگفتی از آنان کلاهبرداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود:سودجویان سایبری از این طریق ضمن جلب اعتماد کاربران ناآگاه، تحت عنوان کسب درآمد عالی و چند برابر شدن سرمایه، شهروندان را مجاب می‌کردند تا مبالغی را به حساب آنها واریز کنند.

وی تصریح کرد:گردانندگان این وب سایت که تصور نمی‌کردند، روزی در چنگال قانون گرفتار شوند، با استفاده از تعداد ۲۷ کارت بانکی برای دریافت وجوه و مبالغ واریزی شهروندان مبلغی حدود ۱۵۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کردند.

فاضل دادگر بیان کرد:با انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی و اطلاعاتی توسط پلیس فتا استان، یکی از متهمان اصلی که در یکی از استان‌های مرزی فعالیت می‌کرد، شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه، متهم دستگیر و همه تجهیزات الکترونیکی وی نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت:متهم در تحقیقات اولیه و مواجهه با مستندات پلیس، اقرار نمود که طی ۶ ماهه اخیر هزاران تراکنش با تعداد ۲۷ کارت بانکی اجاره‌ای داشته و شهروندان با طمع پولدار شدن یک شبه و کسب درآمد نجومی، مبلغی حدود ۱۵۰ میلیارد ریال را به حساب آنها واریز کردند.

وی بیان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


http://www.caspiankhabar.com/94049



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96