اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس علوم پزشکی گلستان:

تعداد بستری های کرونایی گلستان طی شبانه روز اخیر ۵ درصد کمتر شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: هم اکنون تعداد بیماران بستری کرونایی در مراکز درمانی گلستان نسبت به روز گذشته با کاهش پنج درصدی روبرو بوده و به ۱۲۰ نفر رسیده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سعید گل‌فیروزی اظهارکرد:در حال حاضر ۱۲۰ بیمار  کرونا یی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گلستان بستری بوده که نسبت به روز گذشته تعداد بیماران ۶ نفر کاهش یافته است.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  و خدمات درمانی گلستان افزود:۲۸ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند و ۱۲ نفر از بیماران به علت وخامت شرایط جسمانی به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی یادآور شد:براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی وزارت بهداشت در حال حاضر وضعیت شهرستان آزادشهر، بندرگز، رامیان و کردکوی در وضعیت آبی قرار دارد.

گل فیروزی ادامه داد:شهرستان‌های گرگان، آق قلا، ترکمن، کلاله، علی آباد، گالیکش، گمیشان، گنبدکاووس، مراوه تپه و مینودشت در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، گفت:با توجه به شیوع همزمان ویروس آنفلوآنزا در فصل سرما و همزمانی آن با کرونا، شهروندان از حضور در تجمعات خودداری کرده و از ماسک استفاده کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93982



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96