اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد:

تمدید یک روزه جشنواره فرهنگ‌اقوام ایران زمین
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان‌گلستان از تمدید زمان برگزاری جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین در گرگان به مدت یک روز دیگر خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، محمدجواد ساوری با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین در استان گلستان و به میزبانی گرگان، اظهار کرد:این جشنواره مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته مقرر بود از ۱۷ تا ۲۱ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی گرگان‌برگزار شود.

وی با بیان اینکه استقبال مردم‌اعم‌از مردم عزیز استان‌گلستان گرفته تا استانهای شمالی و سایر استانها از جشنواره بسیار خوب بوده است، افزود:با توجه به درخواست های مکرر مردم و همچنین هنردوستان مدت اجرتی برنامه های جشنواره برای یک شبانه روز دیگر تمدید شده است.

مدیرکل  میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان‌گلستان با تاکید بر اینکه تعداد بسیاری از مدیران ارشد استانی و ملی از جمله وزیر کشور، وزیر آموزش و پرورش و معاونان چندین وزیر تا کنون از جشنواره بازدید کرده اند، ادامه داد:در روزهای باقیمانده نیز حضور مسئولان ملی در این جشنواره ادامه خواهد یافت.

ساوری از همراهی و حضور پرشور مردم فرهنگ دوست در این جشنواره طی شب های گذشته تشکر کرد و گفت:امیدواریم با این نگاه جدید که مبتنی بر توسعه و تثبیت اقتصاد و فرهنگ اقوام و شناخت آیین های دینی و مذهبی آنهاست بتوانیم به تداوم و غنای جشنواره در سالهای بعد کمک کنیم.‌


http://www.caspiankhabar.com/93903



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96