اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای گلستان:

احتمال وقوع سیلاب در گلستان/ مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ها خودداری کنند
مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای گلستان از احتمال وقوع سیلاب در نزدیکی رودخانه‌های استان گلستان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، حسین دهقان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اداره کل  هواشناسی  استان هشدار سطح نارنجی به شماره 8، را در تاریخ 8 آبان 1401 صادر کرده است، اظهار کرد:این هشدار بیان می کند که از روز سه شنبه 9 آبان ماه تا بامداد چهار شنبه 10 آبان ماه، رگبار، رعد و برق ، کاهش محسوس دما و ریزش برف در نواحی کوهستانی، وزش باد نسبتاً شدید موقتی و به تبع آن، آبگرفتگی برخی معابر احتمال سیلاب ناگهانی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس هشدار فوق، شرکت آب منطقه‌ای گلستان از هم استانی های عزیز و عموم مردم تقاضا دارد در حاشیه رودخانه های دایمی و فصلی استان توقف نکنند، افزود:ورزشکاران و کوهنوردان عزیز نیز در فعالیت های کوهنوردی احتیاط کرده و از نزدیک شدن به رودخانه‌ها، مسیل‌ها و مخازن سدها و تأسیسات آبی خودداری نمایند.

مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای گلستان با تاکید بر اینکه رعایت اصول ایمنی و پرهیز از اقدامات خطرآفرین مهم‌ترین الزامات عبور از هشدارهای فوق است، ادامه داد:امیدواریم با توجه و رعایت هم‌استانی‌های عزیز بتوانیم روزهای آرام و بدون حادثه‌ای را پشت سر بگذاریم.


http://www.caspiankhabar.com/93861



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96