اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور:

طرح جامع پدافند غیرعامل در استان ها اجرا می شود
سردار رحیمی گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل به عنوان یک سند راهبردی در همه استان‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از خبرگزاری شبستان، سردار«رسول رحیمی» امروز(یکشنبه 1 آبان)در نشست شورای پدافند غیرعامل  گلستان گلستان گفت:استان گلستان یکی از استان های پیشتاز در اجرای طرح جامع و راهبردی پدافند غیرعامل به عنوان سند راهبردی و عملیاتی با چشم‌انداز بلند مدت در کشور است.

 

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه این طرح جامع به عنوان یک سند راهبردی در همه استان‌ها اجرا می‌شود، افزود:دستگاه‌ها براساس آن کارها، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کنند.

 

وی ادامه داد:دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون بودجه امسال ملزم هستند تا یک درصد اعتبارات دستگاه خود را در زمینه فعالیت های صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل اختصاص دهند.

 

رحیمی تاکید کرد:نگاه و رویکردها به حوزه پدافند غیرعامل باید در سه حوزه پیش‌دستی، پیش‌بینی و پیشگیری طراحی شود تا در آینده با مخاطره و آسیب مواجه نشد.

 

وی با بیان اینکه موضوعاتی همچون؛ زیستی، سایبری و کشاورزی از برنامه‌های پدافند غیرعامل در گلستان است، گفت:گلستان با برخورداری از ۲۰۰ کیلومتر نوار مرزی و هزاران هکتار اراضی کشاورزی، تهدید زیستی گلستان در پدافند غیرعامل اولویت دارد و باید مراقب بود تا در این بخش دچار حمله زیستی نشد.


http://www.caspiankhabar.com/93807



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96