اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس اداره آب و فاضلاب گرگان تشریح کرد؛

آخرین وضعیت تأمین آب در گرگان/ قطعی شبانه آب کِی تمام می‌شود؟
رئیس اداره آب و فاضلاب گرگان آخرین وضعیت تأمین آب در این شهر را تشریح کرد و از تلاش‌ برای پایان قطعی شبانه آب در این شهر خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، قربان غلامی با اشاره به آخرین وضعیت قطعی شبانه آب در شهر  گرگان  اظهار کرد:با توجه به وضعیت هوا و تغییرات دمایی، آبرسانی در شرایط بهتری قرار گرفته اما این مسئله همچنان ادامه دارد و امیدوارم با مطلوب شدن روند آب و هوایی و افزایش بارش ها این معضل برطرف شود.

وی با بیان اینکه مشکل قطعی آب شبانه در شهر گرگان تا یک الی دو ماه آینده نیز تداوم خواهد داشت، افزود:در حال حاضر نیاز آبی شهر گرگان یک هزار و ۴۰۰ لیتر بر ثانیه است و با وجود بهبود وضعیت آبی اما همچنان برای تأمین آب با مشکل مواجه هستیم لذا چاره‌ای جز قطعی آب شبانه نداریم.

رئیس اداره آب و فاضلاب گرگان اضافه کرد:خروجی همه مخازن شهر گرگان در ساعتی مشخص بسته می شود تا برای تأمین آب روزانه آبگیری و ذخیره سازی شود که این اقدام برای کل مناطق گرگان به طور یکنواخت انجام می شود.

غلامی تأکید کرد:برخی از شهروندان با وجود قطعی آب شبانه شهر گرگان برای تأمین آب مشکل ندارند که این مسئله به دلیل برخورداری از پمپ مخزن هایی است که در آپارتمان و یا منزل ویلایی خود نصب کردند.

وی با اشاره به زمانبر بودن جریان دوباره آب، گفت:شبکه های آب بالعکس شبکه های گاز و برق هستند و اینطور نیست که بعد از قطعی بلافاصله وصل شود و گاهی اوقات اختلاف زمانی بین قطعی و وصلی آب شرب دو الی پنج ساعت زمان نیاز دارد.

میزان تأمین آب در شهر گرگان در حالی یک هزار و ۴۰۰ لیتر بر ثانیه است که در حالت عادی میزان مصرف آب این شهر در فصل تابستان یک هزار و ۸۵۰ لیتر بر ثانیه است و با این وضعیت برای تأمین آب شهر گرگان بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ لیتر بر ثانیه کمبود وجود دارد.


http://www.caspiankhabar.com/93694



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96