اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آیت‌الله نورمفیدی: تحصیل، تهذیب و تبلیغ از وظایف مهم حوزه‌های علمیه است
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: مهم‌ترین نیاز بشر علم و دانش است و تحصیل، تهذیب و تبلیغ از وظایف مهم حوزه‌های علمیه است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید  حوزه علمیه  امام خمینی(ره)گرگان اظهار داشت:این جلسه، جلسه بسیار مبارکی برای آغاز سال تحصیلی است و امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق دهد که بتوانیم این مسئولیت سنگین را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه نخستین سوره‌ای که بر پیامبر(ص)نازل شد در خصوص علم و دانش بوده است، افزود:مهم‌ترین نیاز بشر و انسان علم و دانش است و امتیازی بالاتر از این وجود ندارد.

وی ادامه داد:این عالم پر از رمز و راز است و آنچه در آسمان و زمین وجود دارد دارای رمز است و علم از این رازها پرده بر می‌دارد.
 

آیت الله نورمفیدی گفت:هر چیزی که خداوند در این عالم آفریده درونشان راز و رمزهایی وجود دارد اما هیچ یک از موجودات عالم از درون خودشان نمی‌توانند بیرون بیایند و در بیرون راز و رمزها را بگشایند.

وی اظهارداشت:این ویژگی مختص انسان است، خداوند به انسان این امتیاز را داده که علاوه بر اینکه بر درون خودش می تواند اسراری را کشف کند، می‌تواند از وجود خودش بیرون بیاید و در تمام عالم بچرخد و سر از راز و رمزهای این عالم باز کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود:خداوند این قابلیت را به انسان داده است که راز و رمزهای بیرون را باز کند.هیچ پدیده و مخلوقی این امتیاز را ندارد.

امام جمعه گرگان گفت:انسان می‌تواند پایش را از این عالم ظاهر و شهود بیرون بگذارد و علم به عالم غیب نیز پیدا کند.


http://www.caspiankhabar.com/93601



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96